Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
rosalyvdb schreef:Pijn kan oplopen tot verschillende stadia, en dat kun je niet vergelijken met jeuk.
Dus ik vind dit een erg rare vraag als ik eerlijk mag zijn.
van kriebelig dat het met even krabben weer over is, tot dusdanig erg dat je het liefst dat lichaamsdeel er af zou hakken om maar van de jeuk af te zijn...rosalyvdb schreef:Pijn kan oplopen tot verschillende stadia, en dat kun je niet vergelijken met jeuk.
rosalyvdb schreef:Pijn kan oplopen tot verschillende stadia, en dat kun je niet vergelijken met jeuk.
Goof schreef:rosalyvdb schreef:Pijn kan oplopen tot verschillende stadia, en dat kun je niet vergelijken met jeuk.
Klopt, jeuk is namelijk veel erger!
Ik heb vroeger jarenlang exceem gehad en dat is hels.
Ik heb ook last van mijn gewrichten dat soms met erg veel pijn gepaard gaat en hoe vervelend dat ook is, liever slecht lopen door pijn dan intense jeuk!
Goof schreef:rosalyvdb schreef:Pijn kan oplopen tot verschillende stadia, en dat kun je niet vergelijken met jeuk.
Ik heb ook last van mijn gewrichten dat soms met erg veel pijn gepaard gaat en hoe vervelend dat ook is, liever slecht lopen door pijn dan intense jeuk!
Maar jij heb n.a.v. je ervaringen met jeuk/pijn voor jeuk gekozen, en nu schrijf je het zo op alsof het altijd is, maargoed maakt niet uit hoor verder.

Goof schreef:Als je googlet zie je dat op diverse sites terug te lezen is dat mensen liever pijn dan jeuk hebben.
Van de mensen met eczeem geeft 80% aan liever pijn te hebben dan de jeuk die ze hebben.
http://www.nu.nl/gezondheid/2901622/jeu ... -pijn.html
Het is hetgeen waar je op dat moment onder lijdt, waar je zo snel mogelijk vanaf wil, lijkt me...
Jorienn schreef:Goof schreef:
Hoe weet jij dit? Misschien is het voor jou erger, maar ik weet zeker dat ik jeuk boven mijn pijn kies. Dus vind her een beetje raar dat jij zegt dat jeuk altijd erger is.
Joltsje schreef:jeuk is leuk, pijn is fijn