Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mixje90 schreef:En ook mensen die UFC kijken? Of is dat een beetje te?
Ik kijk er wel graag naar, leuk om mooie knock-outs te zien haha

Ik doe al erg lang aan de Historische Europese Krijgskunsten (Mijn man en ik hebben zelfs een eigen schooltje). De laatste jaren zit het een beetje op een laag pitje voor mij door een knieblessure en 2 zwangerschappen... Ik ben hulptrainer in onze groep. Dat heb ik wel zo lang mogelijk door gedaan, maar momenteel ook niet meer. Maar zodra ik hersteld ben van beeb nr 2 wil ik het weer helemaal gaan oppakken.
Judo is veel leuker!
Ben eigenlijk al heel lang benieuwd naar hoe het is om echt goed met iemand te sparren, want sparren met m'n vriendje op een tweepersoonsbed is niet erg handig vanwege het feit dat je er makkelijk afvalt etc. (en dan gaat het echt om sparren hoor!
)
Urbiezira schreef:Hallo meiden!![]()
Ik ben eigenlijk van plan na mijn fysiotherapie en het algemeen aansterken van mijn spieren op een vechtsport te gaan, ten minste, het lijkt mij dat dat wel bij mij past!Ben eigenlijk al heel lang benieuwd naar hoe het is om echt goed met iemand te sparren, want sparren met m'n vriendje op een tweepersoonsbed is niet erg handig vanwege het feit dat je er makkelijk afvalt etc. (en dan gaat het echt om sparren hoor!
)
Nu weet ik eigenlijk niet zo goed welke vechtsport het beste bij mij zou passen! Ik heb even op internet gezocht maar kan geen fijne site vinden die een overzicht geeft van alle vechtsporten.
Ik vermoed eigenlijk dat ik iets met worstelen het leukst zou vinden. Ik hou wel van hands-on en dan ook kracht inzetten. Werpen, afrollen, ontwijken (reactievermogen is behoorlijk goed, dat benutten zou leuk zijn!) vind ik allemaal leuk. Eigenlijk vind ik ook de punches en kicks wel leuk, maar daar ben ik verder niet echt in thuis. Verder vind ik het eigenlijk wel belangrijk om echt zeer actief bezig te zijn, ik heb een mooie scene in mijn hoofd van de serie Spartacus maar die kan ik helaas niet vinden op internet.
Wow redelijk lang verhaal geworden, maar ik hoop dat iemand misschien een idee heeft?
Klinkt interessant! Uitproberen ga ik zeker, ik zag gewoon even de bomen door het bos niet meer, haha! Bedankt voor je reactie!
Urbiezira schreef:Hmm, Jiu-jutsu zal ik naar gaan kijken!Klinkt interessant! Uitproberen ga ik zeker, ik zag gewoon even de bomen door het bos niet meer, haha! Bedankt voor je reactie!
Ik heb een vriendin die aan Kung Fu doet, dus ook even aan haar vragen hoe dat is.
Bedankt! Urbiezira schreef:Ik vermoed eigenlijk dat ik iets met worstelen het leukst zou vinden. Ik hou wel van hands-on en dan ook kracht inzetten. Werpen, afrollen, ontwijken (reactievermogen is behoorlijk goed, dat benutten zou leuk zijn!) vind ik allemaal leuk. Eigenlijk vind ik ook de punches en kicks wel leuk, maar daar ben ik verder niet echt in thuis. Verder vind ik het eigenlijk wel belangrijk om echt zeer actief bezig te zijn, ik heb een mooie scene in mijn hoofd van de serie Spartacus maar die kan ik helaas niet vinden op internet.![]()