Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ellen_1990 schreef:Ow dat is balen zeg!
Had je wel gemeld dat je aan de medicatie was, en aan welke?
Een tandarts moet dat dan namelijk ook weten...
).
.
. Ellen_1990 schreef:Nee, hij hoeft het niet voor te schrijven, maar kan voor jou dan wel aangeven dat het belangrijk is, toch? Of zie ik dat verkeerd?
Swah schreef:Huh wat stom! Mijn KC heeft ze zelfs voorgeschreven en iedereen (KC, 2 verschillende apothekers) wezen me keer op keer op maagbescherming bij Ibu's en diclofenac,
AnniekSolana schreef:Was dat bij jullie trouwens ook dat je gewoon een paar dagen echt niet fatsoenlijk je mond open kunt doen? Het heeft bij mij echt minstens een week geduurd voordat ik mijn mond weer normaal open kon doen.
De kaakchirurg zei dat ik het dagelijkse een paar x moet oefenen, maar kan nog steeds geen lepel naar binnen krijgen
.Ellen_1990 schreef:Djeradalover; Ja precies, de TA moet dat ook weten en ook duidelijk maken hoor...
Op het moment meer last als gister, kan wel redelijk normaal eten, maar zorg er wel voor dat ik aan de kant eet, waar niet getrokken is... Wang is ietwat gezwollen..
De verdoving in je gehemelte voel je inderdaad meer als in je kaak...

ik moet 4 januari weer naar de KC. Heb een abonnement daar. Ik heb als pijnstiling, Zaldiar bruis
, ik moest vandaag 3 gaatjes vullen
wel (had er 11 en heb nu nog maar 5 left
). Maar ze zei er verder niets over , al heeft zij hem natuurlijk niet getrokken... De man die trok zwaaide nog even toen hij langs liep
, het doet wel zeer nu weer maar moest ook ongeveer een halfuur mijn mond openhouden
Maar dan heb ik ze wel iig voor januari weer in huis, en als ik op een ander moment ibo nodig heb
.
. Hoef je ook niet perse er helemaal heen, tenzij ze het verontrustend vinden natuurlijk.