Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Batlow schreef:Als je 1 x een pil vergeet, dan is dat niet volgende week vergeten, 1 tot 3 maanden is de seks dan niet meer veilig en kan je zwanger raken.
Nadine___ schreef:Batlow schreef:Als je 1 x een pil vergeet, dan is dat niet volgende week vergeten, 1 tot 3 maanden is de seks dan niet meer veilig en kan je zwanger raken.
Dit is wel een beetje overdreven.
In dit soort gevallen kun je het best de bijsluiter van je pil lezen. Je moet je pil een week 'non stop' hebben ingenomen om veilig te zijn. Ook hangt het af van welke week je hem bent vergeten (1e, 2e, 3e). In de 1e week heb je het grootste risicio, en de 3e week het laatste en kun je ook besluiten te stoppen en je menstruatie laten komen.
, als je hem bij je tandenborstel legt, zie je hem elke ochtend en avond (hoop ik
) en kún je hem bijna niet vergeten. Lien01 schreef:Je kan je niet voorstellen hoe goed dit voelt en wat voor een blok van men schouders gevallen is !
xGoldenHero schreef:zwanger worst, tsja, eigen schuld, dikke buik.
ashley1 schreef:Ik weet niet of het al gezegt is maar een negatief betekend niet dat je niet zwanger bent. Kan ook zijn dat je wel zwanger bent maar het nog te pril is om het op de test te kunnen zien.
Niet om je op stang te jagen hoor, maar hou dat even in je achterhoofd.
. Alle waarschijnlijkheid is natuurlijk nog altijd dat je gewoon niet zwanger bent. En als je klachten blijft hebben en je voelt je niet goed kan je alsnog zo'n hertest doen, al is het maar om je eigen geweten wat te kunnen sussen. Lien01 schreef:Ik ben er om een geweest men een vriendin van me, heb de test gedaan en die was negatief !!!Egt een pak van men hart !!