benieuwd of het nog terug komt dit jaar Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
benieuwd of het nog terug komt dit jaar

wwr schreef:Sokken binnenstebuiten dragen werkt voor mij ook.
Dan heb je niet dat de naden in de blaren drukken

Roselie schreef:Ik heb onder de 10 graden een thermolegging aan
Ben alleen nog opzoek naar echt warme handschoenen

Al jaren vreselijk last van wintertenen. Mijn tenen zijn inmiddels blijvend misvormend, in de zomer zijn ze ook erg dik en gezwollen maar jeuken dan gelukkig niet. Op dit moment is het weer extreem, heb pijn als ik loop en de jeuk/pijn lijdt me af van mijn werk en maakt dat ik moeilijk in slaap val... Heb nog niet veel dingen er tegen geprobeerd, wat zou ik als eerste moeten doen volgens jullie? (heb bij de paarden wel van die dikke werklaarzen aan en over mijn gewone sokken een paar thermosokken aan) 
Nou, plagen...? Eigenlijk valt dit wel onder pesten...
Lon83 schreef:ik zit inmiddels maar zonder schoenen op mn werk (kantoor), want die schoenen verdraag ik nu gewoon niet meer... Heb wel extra warme wandelsokken aangedaan, en warme schoenen met rubberen zool (ipv leer, dat is veel kouder). Maar omdat ik vanmorgen 3,5 in de vrieskou ben geweest zijn mijn wintertenen weer maximaal mij aan t plagen...Nou, plagen...? Eigenlijk valt dit wel onder pesten...
En natuurlijk zo stevig mogelijke schoenen die de wind/kou tegenhouden.
Maar let er altijd wel extra op met kopen. Heb hierdoor ook een hekel aan schoenen kopen. Dubbele sokken heb ik alleen bij het paard (zolang ik niet aan het rijden ben), ik heb van die werklaarzen en die geven wel voldoende ruimte. Jammer dat ze niet echt naar het werk aan kunnen
tenzij ik uren stilsta bij bijv de smid ofzo.