Net zo dik als een gewone sigaret, een krappe 1cm langer.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vonnie84 schreef:MissPK en MarvanTom: waarom twijfelen jullie? Niet dat je je hoeft te verantwoorden. Maar vroeg het me af
MissPK schreef:Vonnie84 schreef:MissPK en MarvanTom: waarom twijfelen jullie? Niet dat je je hoeft te verantwoorden. Maar vroeg het me af
Nou omdat ik denk dat dit me niet van de verslaving/gewoonte af gaat helpen en dat is wat ik eigenlijk wel zou willen.
Daarbij vraag ik me af of het idd een vervanger zou kunnen zijn voor gewoon roken en of het wel zin heeft voor mij om over te stappen...
_Nelleke_ schreef:MissPK, reken anders uit hoelang het duurt voordat je die e-sig eruit heb financieel. Bij mij was dat met 2,5 wk ofzo.Toen dacht ik, nou, als ik het dan 2,5 wk probeer heb ik het in elk geval geprobeerd, en dan heeft het me ook niks extra's gekost.
Serendip90 schreef:Hij stopt met de pillen (werd ie ziek van...) en hij gaat nu over op naaldjes? Maar zijn e-sigaret ligt iig alweer langs hem, alleen nu zegt ie dat 0,8 ml/mg (ik weet nog steeds niet wat het is) te weinig is.. maar dat zit ook in zijn sigaretten.. Wacht dus maar even met bestellen
We zullen zien....
Zo maf (ik rook niet en vind het echt smerig) dus ik kan me niet voorstellen hoe moeilijk het is om te stoppen en heel die "verslaving" kan ik dus ook niet echt snappen....
betadine schreef:Serendip90 schreef:Hij stopt met de pillen (werd ie ziek van...) en hij gaat nu over op naaldjes? Maar zijn e-sigaret ligt iig alweer langs hem, alleen nu zegt ie dat 0,8 ml/mg (ik weet nog steeds niet wat het is) te weinig is.. maar dat zit ook in zijn sigaretten.. Wacht dus maar even met bestellen
We zullen zien....
Zo maf (ik rook niet en vind het echt smerig) dus ik kan me niet voorstellen hoe moeilijk het is om te stoppen en heel die "verslaving" kan ik dus ook niet echt snappen....
Dat is ook heel weinig hoor. Door het vappen krijg je veel minder binnen als een gewone sigaret. Voor te beginnen is 18 mg goed, want je krijgt toch nooit effectief 18 mg binnen. Daarna kun je op de lichtere overstappen.