Make-up ben ik pas mee begonnen maar ik heb nog lang niet alles en weet zeker nog lang niet alles
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Maar wel goed dat je je gaat interesseren in die dingen! Je komt er wel! 
Morrow_Less schreef:Ik zit al in het kledij topic maar ik kan nog steeds geen goede keuzes maken jammer genoeg.
Make-up ben ik pas mee begonnen maar ik heb nog lang niet alles en weet zeker nog lang niet alles

craiester schreef:ik zit op kot (kamers) in geel, en zou gerust eens met de trein kunnen afspreken ergens. al is het maar om je gewoon eens een hart onder de riem te steken. ik zelf zit graag op mijzelf, maar merk dat ik de laatste tijd mij afsluit voor andere. volgens een vriendin (psycholoog) van mijn nicht ben ik sociaal 'kapot, ik heb vroeger nooit geleerd met andere omgaan (ouders boerderij en ik speelde altijd alleen) en nu moet ik dat dus leren. maar je kunt altijd praten met mensen, als je er zo mee zit kan je naar een psycholoog misschien kom je erachter waarom je je zo afsluit voor andere, en dan kan je eraan werken. en ik ben ook niet de knapste, maar er is toch intresse voor mij, het is maar wat je uitstraalt, ik ben redelijk zelfzeker en ook niet snel bang om een blunder te slaan. ik wil heel graag eens met je afspreken, want ik heb het gevoel dat jij zoals mij bent, alleen ik ben een fase verder, en ik zou je graag helpen ook die stap te zetten !

Morrow_Less schreef:Ik heb nooit gezegt dat ik iets tegen 30'ers heb, maar je kan niet ontkennen dat ze in dezelfde levensfase zitten als een jonge 20'er.
Dat zoek ik net een soort genoot.
Mijn hele vriendengroep is om en bij de 30. 

!!!