afspraak bij zedenpolitie! ik kan het ff niet meer aan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 11:50

michelle933 schreef:
Nahja best joh!
Gelukkig denke er vele anders over..
Ik heb nergns info staan ovr die gene

lees goed HAD

Deze velen die hier reageren werken die bij de politie.. en hoe oud zijn deze velen 12 tot 16 jaar??..
Ik kan mijn 4 jarige dochter ook laten tikken dat je goed bezig bent.. want dat is wat je wilt lezen..
maar is het de juiste info .. nee

Succes verder en zoals ik al zij .. medeleven is fijn en dat snap ik .. Maar niet slim om dit op het internet te zoeken of op bokt

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 11:51

michelle933 schreef:
Nahja best joh!

Misschien kan je zelf bedenken, dat iedereen het beste met jou voor heeft. Er staat heel veel informatie in jouw OP, die negatief gebruikt kan worden in de toekomst. Sommige bokkers waarschuwen jou hiervoor. Dan kan je ook bedanken i.p.v. zo raar te reageren.
Het is niet erg om dingen op het internet te plaatsen, maar doe het anoniem en bedenk je wat voor gevolgen dit soort berichten op je toekomst kunnen hebben.
Kort samengevat: wordt eens volwassen!

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 12:09

Ik denk ook niet dat je dit over 10 jaar nog op prijs stelt, als je baas bij een sollicitatie gaat googelen, en dit tegen komt. Wil je dat iedereen dit van je weet? Kan ik me niet voorstellen.
Nu wil je misschien steun, maar over een paar jaar denk je hier wel anders over als je dit allemaal terug leest.
Wees verstandig en laat dit topic verwijderen, of open desnoods een nieuwe onder een SA. Geloof me, dit topic gaat niet in jouw voordeel werken.
De steun en tips die je zocht heb je nu gehad toch?

SteffiiY

Re: afspraak bij zedenpolitie! ik kan het ff niet meer aan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 12:14

Ja, ik denk inderdaad net zoals Miracle zegt dat dit niet in je voordeel werkt, ook al denk je dit op dit moment wel.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 12:30

michelle933 schreef:
Nahja best joh!

how, wacht eens even......
ik zou hem al zo kunnen opzoeken hoor, weet dat hij mj nadoet, hoe oud hij is, uit welke omgeving hij komt en dat hij op tv geweest is met een bepaald programma. Zo opgezocht hoor....

mensen geven je tips, wat je ermee doet moet je zelf weten

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 12:38

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 07-07-24 11:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 12:39

Lynn_Nikita schreef:
ik zou hem al zo kunnen opzoeken hoor, weet dat hij mj nadoet, hoe oud hij is, uit welke omgeving hij komt en dat hij op tv geweest is met een bepaald programma. Zo opgezocht hoor....

Kan aan mij liggen maar ik zou niet weten wie het is... doet er ook verder niet toe maar zolang ze geen naam noemt is het zo'n ramp niet denk ik.

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 12:55

Je weet wat hij leuk vindt, weet zijn leeftijd, weet waar hij ongeveer woont... 1 + 1 = 2 :) Iemand die een beetje handig is, kan het zo vinden...

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 13:12

Waarom ben je niet uitgestapt na die eerste vieze zoen?
Of bij de flat waar de auto stond?
Stond de auto iig bij andere personen in de buurt, huizen aanbellen en tegelijk politie bellen.
Was je wel van deze viezerik afgeweest!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 13:17

Ik zou nog even goed in je geheugen graven over de plaats na het overvaren. Ik ga er vanuit dat je vanuit rotterdam de Biesbosch bent gaan zoeken, als je dan overvaart (Kop van het land - werkendam) kom je inderdaad uit op een soort van dijk. Echter, daar is geen weg naar beneden met een parkeerplaats en een vijver....
Als je vanuit werkendam bent over gevaren zie ik een mogelijkheid, maar die route is niet logisch.

Iig sterkte

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 13:47

Suzanne F. schreef:
Lynn_Nikita schreef:

Kan aan mij liggen maar ik zou niet weten wie het is... doet er ook verder niet toe maar zolang ze geen naam noemt is het zo'n ramp niet denk ik.

ik weet het zo ook niet maar als ik wil, kan ik met de gegevens die in de posten staan hem wel vinden hoor

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 14:01

Hannanas schreef:
Waarom ben je niet uitgestapt na die eerste vieze zoen?
Of bij de flat waar de auto stond?
Stond de auto iig bij andere personen in de buurt, huizen aanbellen en tegelijk politie bellen.
Was je wel van deze viezerik afgeweest!

Was het allemaal maar zo makkelijk.
Vaak reageer je op dat soort momenten heel anders.

Piera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 14:03

Ik vind dat iedereen hier wel vrij hard is voor de TS. Ik vind het hartstikke knap dat ze de stap heeft gezet om het hier te plaatsen en om naar de zedenpolitie te gaan. Hier mag ze wel wat meer steun bij krijgen, ipv dat iedereen hamert op het feit dat ze het online heeft gezet (ik neem aan dat ze dat punt nu wel begrepen heeft). Slachtoffers van een dergelijk misdrijf zullen zichzelf al genoeg verwijten en ik denk niet dat het aan Bokt moet zijn om daar nog een paar dingen (naief ed) lekker van in te wrijven. Ik heb een hoop topics over dit soort onderwerpen voorbij zien komen, dus ik weet dat er ook een stuk aardiger gereageerd kan worden.
TS ik wens je heel veel sterkte! Vergeet niet, het was sowieso niet jouw schuld!

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 14:04

Piera schreef:
Ik vind dat iedereen hier wel vrij hard is voor de TS. Ik vind het hartstikke knap dat ze de stap heeft gezet om het hier te plaatsen en om naar de zedenpolitie te gaan. Hier mag ze wel wat meer steun bij krijgen, ipv dat iedereen hamert op het feit dat ze het online heeft gezet (ik neem aan dat ze dat punt nu wel begrepen heeft). Slachtoffers van een dergelijk misdrijf zullen zichzelf al genoeg verwijten en ik denk niet dat het aan Bokt moet zijn om daar nog een paar dingen (naief ed) lekker van in te wrijven. Ik heb een hoop topics over dit soort onderwerpen voorbij zien komen, dus ik weet dat er ook een stuk aardiger gereageerd kan worden.
TS ik wens je heel veel sterkte! Vergeet niet, het was sowieso niet jouw schuld!

En deze mensen verbergen het en verkroppen het omdat ze zich er voor schamen.. Het is voor deze mensen al een hele stap om naar de politie te gaan.. Die zullen het niet snel op het internet gooien

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 14:06

Suzanne F. schreef:
Lynn_Nikita schreef:

ik weet het zo ook niet maar als ik wil, kan ik met de gegevens die in de posten staan hem wel vinden hoor

Ik heb ook gegoogled, maar kom er niet achter wie het is :o?

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-12 14:35

stef schreef:
Ik zou nog even goed in je geheugen graven over de plaats na het overvaren. Ik ga er vanuit dat je vanuit rotterdam de Biesbosch bent gaan zoeken, als je dan overvaart (Kop van het land - werkendam) kom je inderdaad uit op een soort van dijk. Echter, daar is geen weg naar beneden met een parkeerplaats en een vijver....
Als je vanuit werkendam bent over gevaren zie ik een mogelijkheid, maar die route is niet logisch.

Iig sterkte

Sorry hoor!!
Maar ga niet dingen aan praten dat ik zeker weet.
Ik ben geen gekke henkie..
Het was een klein weggetje dat naar beneden liep.. Maarja laatmaar.. Ik merkt al weer. De meeste hier nemen me toch niet serieus

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 14:37

Nee, met zo agressief naar mensen te doen die met je mee denken kom je er wel...

Als jij naar de zedenpolitie gaat en je verteld dit verhaal, zullen ze ook zeggen dat je beschrijving van de locatie niet klopt. Ik zeg nergens dat dat bewust is, ik zeg alleen dat je er goed over na moet denken. Als de zedenpolitie reden heeft om aan je te twijfelen, kom je nergens, en dit is een punt waaraan getwijfeld zou kunnen worden.

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-12 14:40

Ik twijfel toch niet?
Jemig ja door jou ga ik twijfelen ja door jou verhaal..
Ik ben heus niet gek ofzo hoor..
Ik heb het tog mee gemaakt!! Ik weet toch waar ik uit kwam jemig

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-12 14:41

Ik ga wel niet erheen.. Ik zeg het wel af. Jemig zeg.. Mensen gaan mij hersenspoelen hier ofzo.. K ben toch niet achtelijk.. Kweet tog wat ik heb gezien en heb mee gemaakt.. Tjonge

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 14:43

Nou hoeft je niet zo uit je slof te schieten TS, niemand zegt dat ze je niet geloven. Je moet gewoon zorgen dat je hele verhaal klopt, zodat ze die eikel op kunnen pakken.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 14:43

Adem in, adem uit...

Ik zeg niet dat JIJ twijfelt, ik zeg dat mensen aan je verhaal kunnen twijfelen, omdat dit stukje niet klopt. En dat het niet klopt kan zomaar gebeuren door alle hectiek, waardoor je het dus anders in je hoofd hebt als dat het daadwerkelijk was. Dat gebeurt vaker met dergelijke traumatische ervaringen.
Daarom zeg ik: Denk hier nog goed over na.
Een dergelijke locatie met een weggetje naar beneden, een parkeerplaats en een vijver IS daar niet. Dan kan je hoog en laag springen dat jij het mee gemaakt hebt, wat vervelend genoeg is, maar dat verandert niets aan het feit dat wat jij omschrijft daar niet is. En ik woon er, dus ik kan het weten.
Als ik als simpele burger al zie dat die locatie omschrijving niet klopt, hoe denk je dan dat de politie daarmee om gaat? Die hebben ervoor geleerd, om fouten te herkennen. Ik niet, en ik zie het gelijk.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 14:44

TS: het bericht van Stef is puur als hulp bedoeld. Je moet niet zo defensief reageren.
Jij doet je verhaal en vervolgens ga je bij allerlei berichten steigeren.

Piera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 14:44

Lindy1982 schreef:
Piera schreef:

En deze mensen verbergen het en verkroppen het omdat ze zich er voor schamen.. Het is voor deze mensen al een hele stap om naar de politie te gaan.. Die zullen het niet snel op het internet gooien

En met veroordelen kom je ook lekker ver.
Sorry hoor, ik snap dat de TS het beste haar verhaal op een rijtje kan hebben, maar dat kan toch ook wel iets aardiger gebracht worden? Een beetje vriendelijkheid naar je medemens die iets naars is overkomen vind ik echt héél ver te zoeken in dit topic. Erg jammer, vooral voor de TS.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 14:45

michelle933 schreef:
Ik twijfel toch niet?
Jemig ja door jou ga ik twijfelen ja door jou verhaal..
Ik ben heus niet gek ofzo hoor..
Ik heb het tog mee gemaakt!! Ik weet toch waar ik uit kwam jemig

Michelle,
Je moet niet zo snel boos worden. Stef heeft gelijk. Morgen stellen ze bij de politie ook moeilijke/intieme vragen. Niemand zegt hier dat jij gek bent. Maar je bent wel naief en als sommigen hier je adviseren om je OP aan te passen, vindt jij dit onzin. Het lijkt erop dat jij niet echt open staat voor advies.

Piera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 14:46

Hannanas schreef:
TS: het bericht van Stef is puur als hulp bedoeld. Je moet niet zo defensief reageren.
Jij doet je verhaal en vervolgens ga je bij allerlei berichten steigeren.

Goh, geef de TS eens ongelijk, je overkomt iets naars en hebt eindelijk het lef stappen te overnemen en vraagt daarbij om steun.. Vervolgens proberen mensen te helpen (want ik denk dat de bokkers dat wél zo bedoelen) maar wordt het wel erg hard gebracht. Het internet is een hard medium, mensen zien je gezicht niet, dus zeker in dit soort kwesties is het belangrijk je bericht dusdanig in te pakken dat het niet te hard aankomt. Dat heeft de TS niet verdiend vind ik.