Love_boyke schreef:Chasey schreef:Ik heb 24-7 liedjes in m'n hoofd. als ik 's nachts in m'n nest lig, word ik er scheitziek van.Gelukkig ben ik dus niet de enige.
Hallo naamgenootje!![]()
Wat doe je dan..? Als je daardoor gewoon écht niet kan slapen? Iets van medicatie? (op natuurlijke basis)
of.. gewoon 'ogen dicht en niet aan denken'..? Ik heb thuis (ik ben nu 3 maanden in Spanje voor stage) hmm...hoe heet het ook alweer.. nougoed, ben de naam kwijt, het is iig gewoon zelf bij de apotheek/drogist te halen zonder recept, dus misschien werkt het alleen voor je gevoel en niet wérkelijk zegmaar. Wit potje, met witte kleine pilletjes. Je mag er tussen de 2 en 5 per keer, is voor het slapen/je minder gespannen te voelen. Overigens geloof ik wel dat ze echt werken, want toen ik op 10 uur in de auto moest zitten vanuit Tsjechië naar Nederland, mét een blaasontsteking (en 2 x tussenstop...) heb ik ze ook genomen, en de hele reis op de achterbank liggen slapen (overdag...!) Dat was wel even een super oplossing, ook omdat ze op natuurlijke basis zijn en ik niet echt 'gevaarlijke' medicijnen ofzo in wil nemen.
De Bachbloesem heb ik ook..maar helaas, die is nog in NL achtergebleven. Niet aan gedacht, stomstom..
Bedoel je melatonine? Dat slikte ik ook, 10 per dag, maar het hielp niks...
Gelukkig ben ik dus niet de enige.
Vréselijk... die intro's van die kinder filmpjes blijven altijd hangen. Ach ja, m'n zoontje vindt ze leuk. Ik doe dan wel oordoppen in ofzo.
benauwd gevoel-> toch in bed blijven liggen en proberen te slapen -> benauwde gevoel wordt erger -> rechtop zitten want ik krijg geen adem -> misselijkheid -> hartkloppingen. Nu was het vannacht niet het echte 'hyper' gevoel, dat bleef uit. Het was meer de voorsymptomen die lang aanbleven, zoals de hartkloppingen en de benauwdheid.