Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Twee rontgenfoto's, onderzoek en een tetanusprik, eens kijken wat voor een fijne rekening dat gaat worden.. Ik denk dat ik sowieso wel mijn vrijwillig eigen risico wel ga verhogen, maar niet zo extreem. 
Sundral schreef:Ik ben sinds dit jaar bij Zekur, hiervoor bij Menzis. Menzis kostte me nogal wat en onder het mom 'ik heb toch nooit wat' een goedkope verzekering afgesloten bij Zekur. Helaas in augustus 3 rugwervels gebroken en nu een jaar revalideren. Net eerste rekening van een maandje binnen, 606 euro *slik*. Dus ik ga ook overstappen denk ik, maar zie door de bomen het bos niet meer en ik moet eigenlijk het meest uitgebreide pakket wat er bestaat..

Sundral schreef:Ik ben sinds dit jaar bij Zekur, hiervoor bij Menzis. Menzis kostte me nogal wat en onder het mom 'ik heb toch nooit wat' een goedkope verzekering afgesloten bij Zekur. Helaas in augustus 3 rugwervels gebroken en nu een jaar revalideren. Net eerste rekening van een maandje binnen, 606 euro *slik*. Dus ik ga ook overstappen denk ik, maar zie door de bomen het bos niet meer en ik moet eigenlijk het meest uitgebreide pakket wat er bestaat..
Anne_GTI schreef:Waarom moet je het meest uitgebreide pakket? Met het oog op de fysiotherapie?
Ik denk nl. dat er voor jou een chronische indicatie van toepassing is van een jaar voor de revalidatie van dit trauma. Dat wordt bij elke verzekeraar vanuit de basisverzekering vergoed vanaf de 20e behandeling. (wat er ook voor zorgt dat ze meetellen voor het verplicht eigen risico)
Tanya schreef:Iemand ervaring met Energiek? Via Independer geeft hij die aan als goedkoopste..
Kost mij 97,65euro per maand.. Is een verzekering speciaal voor vrouwen.. Heeft 80 reviews, waarvan slechts 2 voor 'slecht' kiezen, en de rest allemaal voor 'goed' of 'zeer goed'.

Equimotion schreef:Anne_GTI schreef:Waarom moet je het meest uitgebreide pakket? Met het oog op de fysiotherapie?
Ik denk nl. dat er voor jou een chronische indicatie van toepassing is van een jaar voor de revalidatie van dit trauma. Dat wordt bij elke verzekeraar vanuit de basisverzekering vergoed vanaf de 20e behandeling. (wat er ook voor zorgt dat ze meetellen voor het verplicht eigen risico)
Hoe krijg je zo'n indicatie?

Elicious schreef:Heeft iemand enig idee welke zorgverzekering kraamzorg 100 procent vergoed?
Dit wordt komend jaar onze grootste kostenpost en wil dit graag 100% vergoed hebben.
Equimotion schreef:Anne_GTI schreef:Waarom moet je het meest uitgebreide pakket? Met het oog op de fysiotherapie?
Hoe krijg je zo'n indicatie?

verootjoo schreef:Hier staat de lijst met chronische indicaties:
http://www.menzis.nl/web/file?uuid=9ceb ... 7ee429ef76
Dan moet je wel de eerste 20 behandelingen zelf betalen of uit de aanvullende verzekering.
Anne_GTI schreef:verootjoo schreef:Hier staat de lijst met chronische indicaties:
http://www.menzis.nl/web/file?uuid=9ceb ... 7ee429ef76
Dan moet je wel de eerste 20 behandelingen zelf betalen of uit de aanvullende verzekering.
Je kan je aanvullende verzekering er wel mooi op laten aansluiten. Dat hoeft dus niet het hoogste aanvullende pakket te zijn.
De fysio/arts beslist of je voor een chronische indicatie in aanmerking komt.
soms voldoet een huisarts ook.