Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
KBTP schreef:Ik heb t totaal niet bij t eerste deuntje van de wekker sta ik al naast mijn bed, klaarwakker. Of ik nu 3 uur of 8 uur heb geslapen.. En meestal gaat mijn wekker al rond 6 uur/ kwart over zes, dus ik vind dat jij nog redelijk lang kunt 'uitslapen'.
Wel heeft mijn vriend het probleem.. En ik haat t! Dus ik lees mee voor t welzijn van mijn vriend!
kan elk tijdstip wel opstaan. Het ene wel makkelijker dan 't andere, maar als ik eruit ben is alles prima. Ik zet ook altijd 5 wekkers op mijn telefoon, dan weet ik dat ik iig uit de diepste slaap ben en de kans kleiner is dat ik me kan verslapen
Meestal ga ik er bij de 3e toch wel al uit.
), maar lekker crackertjes smeren of een smoothie maken.. Echt even de tijd nemen voor je ochtendritueel is bij mij dus het enige wat het aangenaam maakt! Als ik met haast de dag begin komt het met mijn humeur echt niet meer goed
Shadow0 schreef:Heino schreef:Bij mij lijkt het een combinatie van licht en warmte, in de zomer heb ik er namelijk veel minder moeite mee. En wake-up light helpt enigszins, maar geeft niet die lekkere warmte die maakt dat ik gemakkelijk mijn bed uit kom
Lang leve de klokthermostaatWant warmte werkt bij mij nog wel het beste.
Woonkamer heeft wel CV, maar de eerste stappen zijn het ergst

En vroeg wakker worden is één van de redenen
Zou de HA er wat mee kunnen?marleen_usar schreef:Vroeger had ik het ook wat een ramp was dat, maar ik heb het niet meer dus er is hoop voor je.
.
Fiets liever een flink stuk dan in de vroegte dat vind ik wel wat hebben
Maar dat opstaan.....
myself133 schreef:ik heb niet het hele topic doorgelezen dus sorry als het er al bij staat maar is zo'n wekker niet iets?.
http://www.icadeau.nl/nl/weglopende-wekker
Of je hierdoor alleen zoveel vrolijker opstaat...
Overigen ligt het ook aan de leeftijd waar je in zit, maar volgens mij is het dan alsnog niet zo erg als jij het beschrijft.. :p
Edit: tekst toegevoegd
Ben toe aan vakantie, bijna gelukkig.
_Nelleke_ schreef:Edit: Wat mij ook heel erg heeft geholpen is RUST in de ochtend. Geen gehaast, gewoon rustig de tijd nemen (ik neem 5 kwartier) om te douchen, ontbijten, aan te kleden, tutten, bokken.
zo moeder zo dochter, dus ben bang dat zij later ook op bokt zit.. Hoe kom in slaap??
Appelmoes_11 schreef:Vriend van me in Amerika had die... gruwelijk irritant zo'n ding