Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Getup schreef:Lijkt me verschrkkelijk,kinderpartijtjes etc * bibbert*, ben blij,dat ik niet de enige ben. Maar ja, t zal wel moeten....
Oké, als kind zijnde hoor je je moeder schreeuwen/puffen, en dat is makkelijk? Ik wilde dus nooit kinderen krijgen..
..) Weer binnen rond negen uur, wou mijn moeder toch klokken: de tijd opmeten tussen de weëen. Ze kon alleen niet aan mij zien of ik een wee had, dus dat moest ik aangeven.. Oh, ook handig als ik aangaf wanneer ie weer weg was, haha.
"

Raponsje schreef:ChantalD schreef:Om alle minder charmante punten dan maar meteen op rij te hebben, zodat je alle schaamte wel voorbij bent tegen die tijd, deze verhalen zul je ook nog wel gaan horen:
<knip>
Zo, nog meer vragen?![]()
Zo. Het word dus een afhaal chineesje.
Urielle schreef:Met je eigen kind is dat idd leuk!
Maar kan ook weer tegenvallen:
dagje dierentuin - kind kijkt 1 seconde bij alles en wil alleen in de speeltuin
bakken - kind chagrijnig dat ze niet bij oven, fornuis en messen mag en dat de mixer te zwaar is, duswil niks meer
tekenfilms kijken - 1x leuk, 25 x achter elkaar dezelfde, eh, nee
sneeuwpret - jij denkt een super jeugdherinnering gegeven te hebben, kind onthoudt alleen dat jij per ongeluk een sneeuwbal op haar oog gooide. Sneeuw voor pop wou niet plakken (why?!) dus dat was ook eerder een desillusie
voorlezen - mijn kind van 6 wildat nu pas. eerder vond ze er niks aan.
etc. etc.
So true hahahaha, maar ach het heeft ook wel leuke kanten

Urielle schreef:Met je eigen kind is dat idd leuk!
bakken - kind chagrijnig dat ze niet bij oven, fornuis en messen mag en dat de mixer te zwaar is, duswil niks meer
sneeuwpret - jij denkt een super jeugdherinnering gegeven te hebben, kind onthoudt alleen dat jij per ongeluk een sneeuwbal op haar oog gooide. Sneeuw voor pop wou niet plakken (why?!) dus dat was ook eerder een desillusie
etc. etc.
voorlezen doe ik al van kleins af aan vind ze geweldig ze is nu 3 en begint zelf ook al te lezen heerlijk
Lindy1982 schreef:Urielle schreef:Met je eigen kind is dat idd leuk!
etc. etc.
Wel heel negatief dit herken mijn kind er gelukkig niet in .. Dierentuin kan je gewoon 8 uurtjes rond lopen en dan nog vind ze het leukvoorlezen doe ik al van kleins af aan vind ze geweldig ze is nu 3 en begint zelf ook al te lezen heerlijk
Die van mij was ruim 8 pond en dat vond ik al heftig.
. Wel in het zh bevallen ivm weinig vruchtwater en toen het puntje bij paaltje kwam wou meneer 'de bocht' niet om. 5 kwartier persen. pfff Maar goed, hij was er dan toch!EvaRampage schreef:Ik heb het topic niet helemaal gelezen of meer dames dit hadden maar ik vond de kraamtijd echt dikke ellende. Vloeien, ontstoken hechtingen, borstvoeding die niet lukt. bekkenklachten(censuur) stuwing, borstkloven, borstontsteking.
De eerste week niet slapen, onhandige kraamzorg, opdringere kraamvisite.
Natuurlijk ik vond mijn dochtertje prachtig maar was alleen kwam totaal niet tot rust.... ik had echt zoiets van is dit het nou? Wat nou roze wolk....
Het heeft echt een paar maanden geduurd voordat ik me weer een beetje oke voelde.
Dus jah.

)

(even kort door de bocht gezegd. Want de kraamhulp ging maar niet naar huis, haha). 
Ik moet wel lachen om al die spoedbabies hier. Waren jullie trouwens fanatieke amazones? Want dan kan die stelling dat amazones lastiger zouden bevallen gelijk op de vuilnisbelt. Vonnie84 schreef:Ja. De 2e kwam pas met 41 weken + 3 dagen. En ik wist al dat die heel snel zou komen, gezien de eerste bevalling. Durfde vanaf 37 weken echt bijna het huis niet meer uit. Bang dat ik midden in de Appie zou bevallen
dan heb je wel aardig lang met spanning rond gelopen, "als het nu maar niet komt"( als je ff op pad bent) hahhaha
Maar ik mocht wel die zak aardappels van de boer achterop. Wat had ik het zwaar. Wahaha) Maar goed dat we toen niet wisten dat het zo snel zou gaan. Hij vond dat al kei eng en ik nog zeggen: nee joh, dat duurt echt uuuuren.