Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Femke schreef:Ilsemarie schreef:Ik vraag me nog steeds af hoe mensen die dingen kapot krijgen...
Scherpe nagels... Ideaal om condooms aan flarden te scheuren.
Vaak prik je met de nagel al een klein gaatje, dat groter wordt door de wrijving als je 'bezig' bent.
slokkie schreef:Oneigenlijk gebruik zoals twee over elkaar omdat een niet genoeg zou zijn,
hergebruik (afspoelen, oprollen en klaar voor de volgende.....dag) en gebruik in gaten waar ze niet voor bedoeld zijn.
Om de fantasie in toom te houden, een hond die op een rubber handschoen staat te kluiven,
bijt er net zo makkelijk een gat in.
StalNollie schreef:maar pil beschermt je niet tegen Soa´s
en van sommige soa´s kun je onvruchtbaar worden, dus kun je de pil ook gelijk weglaten.
jammer dat mensen denken maar ben gelijk aan de pil gegaan er is meer dan sex en zwanger worden
en van sommige soa´s kun je onvruchtbaar worden, dus kun je de pil ook gelijk weglaten.
jammer dat mensen denken maar ben gelijk aan de pil gegaan er is meer dan sex en zwanger worden

StalNollie schreef:je eerst beide laten testen op soa´s misschien @skygirl.
geloof dat het voor het vruchtje zelfs ook schadelijk kan zijn mocht je soa bij de dragen.
en weet niet waar jij dat gehoord hebt xmarloes maar ik heb dat werkelijk nog nooit gehoort niet op school of HA of apotheek
love_western schreef:StalNollie schreef:maar pil beschermt je niet tegen Soa´s
Maar als mijn vriend geen soa's had toen hij bij mij kwam. En ik nog nooit een vriend heb gehad. Niet eens gezoend. Dan lijkt het mij vrij veilig om snel aan de pil te gaan.
SplashIsLief schreef:slokkie schreef:Oneigenlijk gebruik zoals twee over elkaar omdat een niet genoeg zou zijn,
hergebruik (afspoelen, oprollen en klaar voor de volgende.....dag) en gebruik in gaten waar ze niet voor bedoeld zijn.
Om de fantasie in toom te houden, een hond die op een rubber handschoen staat te kluiven,
bijt er net zo makkelijk een gat in.
IEHL. Gebeurd dat echt?
xMarloes schreef:StalNollie schreef:maar pil beschermt je niet tegen Soa´s
Maar zo word het ook gewoon verteld hoor....dat de pil je zo beschermd dat je geen condoom nodig heb.
En als je een vaste relatie hebt en je beide geen soa heb, dan ga je toch niet zitten tobben met die condooms?

Evelli schreef:Er is ook een hormoonloos spiraaltje tegenwoordig.
Ik ben net van mijn mirena af en dat ging net qua hormonen. Maar de pil is véél te veel
Dus nu happy zonder
Ik doe mijn taak in het behoeden van, hij mag daar ook in deelnemen.