Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MirandaFuego schreef:Ach, het is allemaal zo'n cliché, ik wil een tattoo en een kind en ga zo snel mogelijk uit huis.
Heel typisch afzetgedrag...heeft niets met volwassen gedrag te maken.
doezel2 schreef:MirandaFuego schreef:Ach, het is allemaal zo'n cliché, ik wil een tattoo en een kind en ga zo snel mogelijk uit huis.
Heel typisch afzetgedrag...heeft niets met volwassen gedrag te maken.
eumm ben allang uit huis,] en ja ik wil een kind maar voor de duidelijk NU NOG NIET, PAS ALS IK SAMEN WOON.
en en tatoe tja misschien op het verkeerde moment gevraagt.
saskiakefie schreef:Waarom zo'n sarcastisch bericht schrijven Miranda?
doezel2 schreef:Gemmeke schreef:@doezel,
Weten jullie al waar jullie gaan wonen?
Woont je vriend trouwens wel op zichzelf? Trek je dan bij hem in?
eind dit jaar begin volgen jaar..
waar ik nu woon(1 gezins woning die we nu met zijn 3 en delen ) 2 medebewonsers gaan er weg en heb ik het huis voor mezelf en ja hij woont opzich zelf en hij trekt bij mij in.
annepanne bigone schreef:Ts, kinderen krijgen is niets mis mee maar wel zo dat er stabiel nest geboden kan worden en dat kun jij nog niet. Ga eerst eens een paar jaar samenwonen, je vriend heeft een lichte achterstand, helemaal niet erg maar dat betekend wel dat jij bepaalde beslissingen en andere zaken zult moeten regelen. Kun je misschien prima maar doe dat eerst en denk dan na over een kind. En ook waarom je zo graag een kind wilt, om iets wat helemaal van jou is te hebben of omdat je het wel leuk lijkt, meisje kijk uit want je kunt ze niet terugstoppen en zit er je levenlang aan vast, in goede en slechte tijden dus denk heel goed na waar je mee bezig bent.
) en dan na een paar jaar pas voorzichtig te kijken of je klaar bent voor samen aan kinderen beginnen. Kinderen neem je niet zomaar, dat is niet alleen maar leukigheid, maar een hele zware beslissing.
little_birdy schreef:ja
want heb zelf ook autisme (licht pdd-nos)
en ik kan sarcasme prima onderscheiden van waarheid