peacehorses schreef:Bigone: ja pa gaat van dinsdag t/m zondag of maandag dus met ma mee, dus dan heb ik weer even wat te doenmaar als ze terugkomen en hetzelfde blijven doen als ze eerst deden, dan ben je weer terug bij af. Zij moeten dan ook meegaan met de verandering, anders heeft het geen zin natuurlijk
Dat is niet helemaal waar.
Een kind weet precies wat hij van jou wel en niet mag en van een ouder wel en niet.
Als jij ook wanneer de ouders er zijn vast blijft houden aan jou grenzen is er niets aan de hand.
Wanneer jij dan ook in 1 keer soepeler wordt, dan wordt het voor het kind wel een onveilige situatie wanneer hij bij jou is. Want dan weet hij niet wat hij aan je heeft gezien je de ene keer A doet en de andere keer B.
*Ik ben zelf au pair geweest en de kinderen wisten dondersgoed dat het bij mij anders was dan bij hun eigen ouders, en het is nooit zo geweest dat ik weer van vooraf aan heb kunnen beginnen.
maar als ze terugkomen en hetzelfde blijven doen als ze eerst deden, dan ben je weer terug bij af. Zij moeten dan ook meegaan met de verandering, anders heeft het geen zin natuurlijk
), maar als je beide (meer dan) 

(uiteraard stuk zonder schimmel). En toen heeft ze het ook niet meer gedaan.

maar het zou wel fijn zijn, voor mij om het weekend met m'n moeder en tante te hebben en voor kind om een weekend met papa en mama door te brengen