Hoe krijg ik het weer voor elkaar? - kind 3 geboren

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

keresa

Re: Hoe krijg ik het weer voor elkaar? - kind 3 geboren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 13:02

Riv gefeliciteerd met je zoon en nu gelukkig vriend er ook eens bij betrokken
Geniet er van . Mooie naam ook

Jilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 13:04

Zo kan het ook alleen bij Rivka gebeuren }> wat een verhaal weer!

Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 13:06

Het lijkt me trouwens wel een mooie en intieme ervaring om het zo te "doen" samen met je vriend. (beetje raar uitgedrukt maar kan ff geen andere woorden verzinnen).
Als hij straks uit zijn shock is hoop ik dat hij het ook zo ervaren heeft.

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 13:13

Hoe krijg je het elke keer voor elkaar _O-
Gefeliciteerd!

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 13:18

Gefeliciteerd!!!! *\o/*

Jij weet er ook altijd iets aparts van te maken hè? *\%/* Wel leuk om te lezen en om later aan Viggo te vertellen als hij eens lastig is :=
(Leuke namen verzinnen jullie trouwens!)

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 13:21

Gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje! Heerlijk toch om zo te kunnen bevallen? Ondanks dat er geen hulp aanwezig was klinkt het als een fijne en ontspannen bevalling.
Netjes hoor 2 uur en 45 minuten, al had ik verwacht n.a.v. je vorige bevalling dat de derde binnen 1,5 uur geboren zou zijn :D

Mijn tweede heb ik binnen 2 uur even 'gedaan', midden in de huiskamer. Volgens mij zou een derde bij mij ook erg rap gaan :+

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 14:00

Proficiat! Hele mooie naam en sterk verhaal!

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 14:05

Gefeliciteerd! Ook eens leuk om zo'n bevallingsverhaal te lezen op bokt ipv de pechverhalen.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 14:08

Door dit soort verhalen zie ik toch wel wat minder op tegen de bevalling (niet dat ik al zwanger ben hoor :+ ) :D

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 14:22

TS: Allereerst van harte met jullie zoon ;) .
Wel begin ik het nu beetje benauwd te krijgen hoor door je verhaal :o, gezien ik vandaag precies 38wkn ben van onze 2e.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 14:47

Dat heb je weer op geheel eigen wijze gedaan. Gefeliciteerd met Viggo!

lisa_pluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 14:55

Ik vind dat je het geweldig hebt gedaan, ben trots op je

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 15:12

Of het nog zwangerschapshormonen zijn of niet (ben al 8 maanden geleden bevallen), ik had tranen in mijn ogen en een big smile bij het lezen van je topic!!

Bij nader inzien.... de vorige keer ook toen je bevallen was... toch geen zwangerschapshormonen maar gewoon een gevoelig typje als het op dit soort verhalen aankomt.... :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 15:15

Van harte!!!
Heel veel geluk, liefde, gezondheid en wijsheid toegewenst aan jullie zoon Viggo!!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-12 15:45

Hahaha, wat geinig dat jullie ook aan mij dachten bij de titel _O-
Ik ben kortgeleden zelfs geinterviewd over mijn bevallingen en daaruit is een artikel ontstaan wat binnenkort wellicht ook ergens gepubliceerd wordt <<) Deze zou voor mijn gevoel weer prima in het rijtje passen!

Iedereen natuurlijk heel erg bedankt alvast voor de felicitaties, en de jarigen van vandaag natuurlijk ook op hun beurt gefeliciteerd! Ik zal later nog een fotootje uploaden dat jullie de nieuwe aanwinst ook kunnen bewonderen, het is een mooi kindje voor net geboren te zijn, zonder rare plekken of zwellingen of vervormingen dus dat verhoogt het trotsemamagevoel aanzienlijk *D
Ondertussen hebben we al 2 controles gehad en is alles tot dusver ok met hem en met mij. Ik heb zelfs nergens ook maar het kleinste krasje of scheurtje opgelopen, en dat schijnt met van die snelle bevallingen toch een uitzondering te zijn. Ik ben wel heel erg moe, maar te hyper om te slapen. Daarnaast wel fikse last van naweeen, wat ook normaal is bij een derde en daar mag ik 1000 gram Paracetamol voor pakken, wat fijn is omdat ik soms erg misselijk word van de pijn (en dan heb ik deze bevalling niet gekotst <<) ) of ineens duizelig word met duizenden zwarte sterretjes.
Viggo is wel weer onder het zeil, die is echt aan het bijkomen nu. Hij heeft zijn tweede set kleren al aan omdat hij vruchtwater en slijmpjes over het andere pakje heeft gespuugd en na het verschonen weet ik ook waarom jongens snel verschoond moeten worden: hij pieste met een grote boog al de commode onder. Ik zit natuurlijk nog te wachten op de eerste keer dat ie in mijn gezicht piest :Y)
Het eerste kraambezoek is al geweest en ik ben een grote kraammand met pakjes voor elke dag van de kraamtijd rijker, plus een mooi groot Spaans slabje.

Leuk dat (veel van) jullie zijn naam ook leuk vinden, het was lastig om iets te vinden wat nog redelijk apart is, goed bij de andere twee paste, niet dezelfde voorletter of uitgang had om het kwikkwekenkwakeffect te voorkomen en uitspreekbaar was. Ik heb even getwijfeld omdat de associatie met Viggo Mortensen idd wel voor de hand ligt, maar ach. Tot dusver hebben mensen gevraagd of ik het heb van Viggo Waas, dus dan weer een andere associatie waar ik niet aan gedacht had. Ik vond het gewoon een mooie naam, hij is Deens en betekent 'strijder' en dat vond ik een mooie betekenis.

En lach maar met mijn badkamer ja :+ Het was echt onbeschrijfelijk, bij de andere bevallingen hield ik het op dat vlak echt heel beschaafd, nu zat niet alleen heel de tegelvloer onder, maar was het ook tot op ongeveer een meter hoogte omhoog gespat tegen kasten, commode en badkuip. Ronduit bizar om te zien. Ik en Viggo stonken ook als een beerput! (Vroedvrouw heel beschaafd: Dat verbeeld je je joh! Ik: Neuh, als je jezelf vind stinken, dan ben je voor anderen echt walgelijk := )
De bank is gelukkig wel schoon, daar is eerst een matrashoes over gegaan!

En een volgende komt er niet hoor, dit was echt de laatste! Ook al zei Gioya dat ze wel 100 baby's wou, ik heb toch gezegd dat ze die zelf maar moet krijgen als ze groot is :+ Hoewel ik iedereen een bevalling als deze gun, want het was beslist een mooie, intieme en sfeervolle bevalling.

@Bosmonster, dat valt best mee :P De vorige twee bevallingen heb ik zo goed als op Bokt gedaan dus verslag achteraf is dan nog vrij normaal voor mijn doen _O-

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 15:50

Hahaha wat een verhaal! Leuk geschreven ook! Gefeliciteerd!

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 15:55

Wow Rivka, wat een verhaal! :wow:
Maar supergefeliciteerd met jullie manneke :D
Leuke naam :j

Yellomofoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 16:05

Een heeeele dikke proficiat met je zoontje!

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 16:15

gefeliciteerd met de kleine !!!! En het zal je maar overkomen in al je ontspannenheid je denkt ja dit hou ik nog wel ff vol en dan taa daa!!!

geniet er maar van !

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 16:30

haha moeders reageert ook nog ff zo heerlijk ongedwongen geweldig...en ook met enorme humor geschreven weer
is je man ondertussen alweer beetje bekomen?? :') :D

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 16:31

Sorry maar ik moet toch lachen om je omschrijving van de badkamer :D
En tegelijk komt de vraag omhoog, wat komt er in godsnaam allemaal nog meer uit je dan alleen een baby? *gaat zich toch maar eens verdiepen in bevallen zodat er straks geen trauma ontstaat*

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 16:32

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
Wat een soepele bevalling zo te lezen.
Mocht er ooit een kind 4 komen, ga er maar vanuit dat die er nog sneller zou kunnen zijn. :+

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 16:32

Wat een heerlijk verhaal weer. Van harte gefeliciteerd en geniet er van saampjes.

pris87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 16:39

Gefeliciteerd!! Wat een bijzondere bevalling zo!

Geniet lekker van je mannetje.

Ben ook 38 weken zwanger en wil ooook bevallen haha.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 16:47

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, je bent echt een natuurtalent dat je het iedere keer alleen redt...

Geniet ervan!