Het "Laat je even opbeuren" topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nivada

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 20:00

Ben al 3 dagen ziek... :'(

Iedereen digitale knuffel! Gelukkig bacterie vrij ;)

_Meliss_

Re: Het "Laat je even opbeuren" topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 20:01

Ja ontzettend balen! Maarja als alternatief kan ik nu naar parijs.. weet nog niet of ik dat wel wil.

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 20:06

Beterschap Nivada! :(:)

Parijs vond ik persoonlijk minder dan Londen maar dat verschilt natuurlijk altijd per persoon (mijn zus is bijvoorbeeld helemaal verliefd op Parijs :D )
Wel fijn dat je iig een alternatief hebt :j

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 20:09

ook ik kan me hier wel melden denk ik..

In januari maakte mijn ex vriend het uit op de begrafenis van zijn opa via een smsje en dat na een tweejarige realtie. Ik was nog super verliefd en zag het helemaal niet aankomen. Ik raakte helemaal van het padje af ( depressie gevoelig en extreme emoties). De dokter is zelfs 2x moeten komen op huis bezoek om een rustgevende spuit te geven omdat ik het anders niet meer zag zitten en aan kon. Sommige mensen denken ach het is maar liefdes verdriet. Maar mijn god wat kan dat een inpact hebben en verschikkelijk zijn. Nu een halfjaar verder voel ik me nog niet super. heb door het vele verdriet mijn opleiding eerste jaar SPH op moeten zeggen omdat ik het niet kon redden. Heb volgende week een afspraak bij een instelling van GGZ om te gaan praten met een psycholoog. Ik kom zelf niet meer uit mijn dip en kan moeilijk omgaan met mijn depressie en heftige emoties. ( voor de mensen die het willen weten ik gebruik al antidepressiva. ik kan zeker wel een digitale opkikker gebruiken want zou graag willen dat ik me na een halfjaar ook een fijn kon voelen. ik vind het ook zo moeilijk dat wat een bokker al zei ( weet even de naam niet meer) dat hij het dadelijk wel met een ander kan en niet met mij terwijl ik samen met hem al heel mijn toekomst had uitgestippeld. sorry voor het lange verhaal en het begrip liefs xx

Gypsylady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 20:23

Mijn moeder ligt weer in het ziekenhuis
Ze heeft copd en wordt dus niet meer beter alleen maar slechter
Begin er een beetje van te balen om alles alleen te moeten doen
Heb wel een vriend, al meer dan 10 jaar
Maar dingen die ik leuk vind vind hij niks aan en andersom net zo
Zo wandel ik veel en doe ik aan behendigheid met mijn hond
Wandelen kan hij moeilijk heeft een kunstbeen
En mee op wedstrijd vind hij niks
Dat duurt hem allemaal te lang, verveeld hij zich
Dus ga ik maar alleen
Maar ben ik ook vaak echt alleen
Vrienden of kennissen heb ik niet

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 20:30

Gypsylady : dat is niet mis met je moeder. Heel veel sterkte van uit deze kant !!

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 20:31

Gypsylady : echt sterkte, hopelijk kan je hem overtuigen :)

Chernique

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 21:38

Jeetje wat een pech hebben we toch allemaal.. :(:)
Maar wat een ontzettend fijn topic waar we elkaar kunnen steunen!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 22:22

Zucht even een dip.

Het is pas uit met mijn ex (relatie was niet zo gezond voor mij) maar ondanks alles wilde ik hem vergeven en opnieuw proberen.
Nu heb ik gehoord dat hij zaterdag een heel pak sigaretten heeft opgerookt.
Nu moet je weten dat ik daar het enorm tegen ben, ik ga je niet uitmaken voor het een of ander. Maar door omstandigheden heb ik het niet graag.

Hij is er altijd mee akkoord geweest en blijkbaar maakt het hem niet meer uit dat ik nog eens wil proberen. Anders deed hij het niet. Terwijl hij vorige week nog zo aan het smeken was.

Sorry het klink belachelijk maar het doet me enorm veel.

Chernique

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 07:20

@Marrow_Less: Je hoeft toch geen sorry te zeggen! Als jij hier mee zit mag je dat hier posten!
en ik vind het echt ontzettend rot voor je! Jullie hebben waarschijnlijk gewoon afspraken gemaakt wat betreft het roken, en daar houd hij zich niet aan terwijl hij zó graag bij je terug wilde keren..
Heel rot voor jou =(
Maar ik denk dat het goed is dat je voor jezelf kiest

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 07:53

jemig, wat een heftige dingen komen hier voorbij!!
Voor een ieder een dikke knuffel!

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-12 08:37

Goedemorgen allemaal! Op naar weer een dag lekker klankborden en dingen van je afschrijven.
Dikke knuffel voor Gypsy en Marrow :(:)

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 09:05

Nja dat ik er maar eens uit kwam. Weet bijna geen weg meer. Pfff..

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 09:06

Pppff..

Ik snap je preciec hoor flamon!
bij mij is het nog niet eens officieel uit maar meer een break en ik wordt er gek van..
aan de ene kant is het best wel even goed want ik realiseer me dat ik de afgelopen tijd niet altijd even eerlijk was naar hem. niet kwa de waarheid maar hoe ik gereageerd heb.
ik heb enorm veel zorgen aan me hoofd..
daarbij zijn mijn ouders gescheiden en is de band met mijn moeder echt slecht..
ik probeer daar de laatste tijd steeds meer voor te vechte maar krijg steeds meer het idee dat het voor niks is.. ze heeft binnen 4 maanden na de scheiding een nieuw iemand ontmoet zijn nu een jaar verder na de scheiding en we verwachte rond de kerst een huwelijk waar ik maar moeilijk mee om kan gaan.
maar ondaks het gevoel dat ik me moeder nooit meer zien of spreken wil mis ik haar enorm..
en als ik dan bij mijn vriend ben en zie hoe hij en zijn broertje met hun moeder kunnen knuffelen kan ik wel janke van jaloezie..

Dat plus de stress heeft mij opgebroken en dus kregen we meer ruzie om niks ben zelfs weggelopen bij hem van stal(van diemen naar muiden)..

mijn vriend heeft ook zijn zorge en dingen en dan de ruzie er bij werdt hem te veel en hij wilde een break maar kanonnen ik heb sinds maandag hooguit 16 uur geslapen en heb sinds maandag 3 broodjes en een hapje lasagna gegeten en thats it..
niet erg gezond..

en ik heb echt het gevoel als of ik het allemaal niet meer kan..
als of ik echt waardeloos ben en besta om niks een foutje ofzo..

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 09:12

@japielover
Kan je gevoel heel goed met je vriend. Ik wil er ook voor vechten maar heb ook de indruk dat het voor niks gaat zijn. Heel moeilijk!! Ik heb sinds vorige week donderdag ook maar weinig geslapen en gegeten. Ben al 5 kilo weer kwijt. Pff.. Ik word ook gek. Weet niet hoe ik hieruit moet komen! Ik voel me ook echt waardeloos. Ik weet niet of ik hier uitkom!
Een hele dikke knuffel!

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-12 09:38

When everything seems to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it.
Henry Ford

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 11:02

pfff, er komen indd heftige dingen voorbij :oo
Ik mag eigenlijk niet klagen als ik dit zo lees.

Iedereen een dikke knuffel van mij! :(:)

Hier gaat het inmiddels al weer iets beter. Heb een super leuke introductieweek achter de rug. Nu weer thuis, ben benieuwd of het nu weer bergopwaarts gaat of dat ik vanavond weer niet te genieten ben..

Chernique

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 20:34

Hoop dat jullie dag goed is gegaan :(:)

Ik had vanochtend een klein lichtpuntje in mijn dag.. Ik kon er in iedergeval wel om lachen en hopelijk vrolijkt het jullie ook een beetje op :)
Mijn verzorgpaard heeft me weer voor een raadsel laten staan.. waar ik nog steeds NIETS van snap!

[VVDD] Mijn verzorgpaard denkt dat hij Hans Klok of Houdini is!

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 11:01

Jeetje, er komen hier wel heftige dingen voorbij, iedereen een hele dikke knuffel van mij.

Ben het zelf ookff zat, mijn vriend is alleenmaar aan het werk, gaat s'ochtends om 7 uur weg en komt s'avonds om 9 uur thuis, snauwt dat ie wil eten en gaat met zijn telefoon spelen tot het eten klaar is en als het op is gaat ie slapen op ee bank tot ik hem wakker maak om naar bed te gaan. In het weekend werkt ie nu ook, hij is nu weer om 7 uur weggegaan en weet al dat ie morgen weer gaat.
Ik weet ook wel dat ie een eigen zaak heeft en dat je daar nou eenmaal hard voor moet werken, maar het zou zo leuk zijn als ik hem een zou zien, en nog beter, dat ie eens niet tegen me snauwt als ie er al is.
Normaal vind ik het prima, als hij vind dat de wereld vergaat als ie eens rustig aan doet moet ie dat zelf weten, maar nu ik zwanger ben heb ik echt behoefte aan zijn aanwezigheid. Hij wil wel altijd samen eten, maar weet nooit hoe laat ie thuiskomt en vind het ook niet nodig te bellen oid, met als gevolg dat mijn lichaam constant van slag is doordat we zo laat eten. Eet ik eens een tussendoortje zodat ik het volhou is ie opeens vroeger thuis en is dan verontwaardigd dat ik al iets op heb en geen trek heb... Als ik niet thuis ben en hij komt thuis is het ook niet goed want hij wil me wel zien als ie er is.(hen zelf ook 2 banen en een verzorgpaard wat ik allemaal in 1 dag moet plannen) Ja hallo zag dan hoelaat je er ongeveer bent, wil er best rekening mee houden, maar ga niet de hele dag thuis zitten om op hem te wachten.
Zo moest het ff kwijt. Denkdat het voornamelijk hormonene zijn die opspelen hoor, normaal kan ik me daar echt niet druk om maken en ben ik blijdat ik zoveel vrijheid heb, wat hij weer eenorm waardeert, maar zo'n zwangerschap verandert blijkbaar niet alleen je lichaam maar ook je hersens ofzo. :')

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 13:12

Pff.. Het lukt me echt niet vandaag! Vanmiddag naar een vriendin die gaat paardrijden. Kan alleen zelf niet rijden nu.. Maarja alles voor afleiding nemen zeker? Pff.. Komt het allemaal wel goed? :(

Iedereen een dikke knuffel!!

vamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 21:38

Voor iedereen waarbij het 'even niet gaat ' : je mag even lief zijn voor jezelf. Natuurlijk geef ik je vanaf een afstand even een knuffel ( en met mij vele andere lieve bokkers); maar het beste helpt nog om gewoon tegen jezelf toe te geven dat je het even moeilijk hebt en dat je even jezelf mag verwennen met iets fijns.

Morgen weer een nieuwe dag :) ( slaap lekker voor straks!)

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 21:39

vamp schreef:
Voor iedereen waarbij het 'even niet gaat ' : je mag even lief zijn voor jezelf. Natuurlijk geef ik je vanaf een afstand even een knuffel ( en met mij vele andere lieve bokkers); maar het beste helpt nog om gewoon tegen jezelf toe te geven dat je het even moeilijk hebt en dat je even jezelf mag verwennen met iets fijns.

Morgen weer een nieuwe dag :) ( slaap lekker voor straks!)

Daar ga ik helemaal in mee! Ik heb bijv. even een lekkere reep chocolade voor mezelf gekocht.. :9
Nogmaals een dikke knuffel van mij voor iedereen :* (en een stukje chocolade!)

ZarcoTje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 21:45

Mag ik me melden ?

Heb het gevoel dat iedereen om me heen supergelukkig is, een partner of een stel goede vrienden heeft en hen niets tekort komt en het geluk hen toelacht, en ik in een diepe put zit en alleen maar pech heb..

Ik ben altijd erg hard voor mezelf en boor mezelf door het piekeren alleen nog maar meer de grond in, heeft iemand daar een gouden tip voor ? Ik ligt er letterlijk soms nachten van wakker, of dat ik gewoon heel moeilijk in slaap val.

Het enige wat me nu een beetje opvrolijkt is dat ik morgen met mijn heerlijke paardje op wedstrijd ga, en ik hoop alleen maar dat ik weer met een fijn gevoel de ring uit kan stappen, want we zijn na dikke ellende eindelijk weer goed op pad !

En nu ga ik het topic even doorlezen :j Had al enkele comments gelezen maar nog niet alle pagina's :)

ZarcoTje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 21:55

Poeh, wat een verhalen zeg, aan iedereen een dikke knuffel :(:)
Leuk initiatief zo'n topic trouwens, iedereen kan zijn verhaal hier kwijt en alle bokkers steunen elkaar, top !

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 00:16

Mezelf verwennen lukt me niet echt zou ook niet weten met wat.. Zelfs ontspannen lukt me niet :( Achja ooit kom ik er wel weer bovenop zeker.. aluwel me nu positief denken ver te zoeken is.
Kga proberen een nachtje te slapen. Slaap lekker iedereen!
Dikke knuffel aan iedereen die het moeilijk heeft!