Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
manfredie schreef:@ miranda40 als ik thuis kwam van de mindfullnes was ik leeg...ik wilde dat gevoel kwijt en ben toen gaan schrijven.
en niet iedere keer na een cursus schreef ik maar dat deed ik pas als ik het gevoel had klem te zitten.
het is zo belangrijk om te beseffen en toe te laten dat je dingen mag en kunt voelen en dat bepaalde gevoelens ook geen schande zijn.
hetgeen wat mij vooral op de been houdt is de aanwezigheid van mijn kleine meid. voor haar ga ik door het vuur.
ze was niet gepland maar meer dan welkom...ze is echt ontstaan uit liefde en dat zorgt ervoor dat ik dingen blijf relativeren. ik heb ook periodes gekend dat alles alleen maar negatief was en ik echt geen zin meer had om door te gaan met wat ik aan het doen was.
maar door haar besef ik me gewoon dat er meer is in het leven dan alleen maar het negatieve.
belle_boef schreef:Kreeg vandaag via sms antwoord op mijn brief. Sommige mensen hebben echt een bord voor de kop.
belle_boef schreef:Kreeg vandaag via sms antwoord op mijn brief. Sommige mensen hebben echt een bord voor de kop.
ladypaard schreef:opdelen in segmenten is wel DE oplossing,waarom doen ze dat niet allemaal. Dan had ik veel meer gezegd/kunnen vertellen wat er nou precies aan de hand was :'(
manfredie schreef:ben er niet rouwig om hoor dat het niet klikt...ben wel blij dat mijn psychologe koste wat het kost mij in de gaten wil houden.
geeft toch wel een fijn gevoel. ik kan met haar praten of dingen van alledag maar ook over de dingen die echt in me hoofd blijven hangen.
soms gaat dat met veel lachen maar ook wel eens met een traan en dan ben ik moe maar wel voldaan als ik daar weg ga