Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Broccoli schreef:Movicolon?
Vreselijk die pijn hè. Heb echt met je te doen. En dat terwijl we elkaar niet eens kennen!
Ze was wel lief maar als ik wat wilde vertellen onderbrak ze me na 1 zin met weer een nieuw verhaal
Toen ik 's morgens op mijn gemakkie wakker wilde worden knipte ik het licht aan en HOP daar ging ze weer
Sundral schreef:Trudel: oei dat is snel van je vriendin. Ik lig idd in het UMCG op chirurgie. Gelukkig met allemaal jonge mensen op de kamer dat is wel erg gezellig. Ik heb net even gelopen naar de wc maar was wel errrrrg duizelig dus ben blij dat ik weer lig. Ik voel me zo stom dat ik elke keer na moet denken als ik een pas wil zetten. Vergeet ook best wel wat dingen maar is meer van de vermoeidheid denk ik
! trudel schreef:Sundral schreef:Trudel: oei dat is snel van je vriendin. Ik lig idd in het UMCG op chirurgie. Gelukkig met allemaal jonge mensen op de kamer dat is wel erg gezellig. Ik heb net even gelopen naar de wc maar was wel errrrrg duizelig dus ben blij dat ik weer lig. Ik voel me zo stom dat ik elke keer na moet denken als ik een pas wil zetten. Vergeet ook best wel wat dingen maar is meer van de vermoeidheid denk ik
Ik denk dat ze te snel gaat maar goed..
Ookal heeft ze pijn ze wil rijden..
zelf weten!!
Eerste x dat ik w eer mocht lopen dacht ik dat ik dat zo even zou doen!
Makkie!
Na 6 passen flauwgevallen.. Fysio en mijn moeder konden me nog net opvangen en rustig neerleggen!![]()
Eerste wat ik dacht toen ik bij kwam was hoe kom ik in godsnaam weer in mijn bed! Oepsie!

lucifertje schreef:Ik zag ook al je berichtje op FB voorbij komen en ik dacht nog bij mezelf, he je ging toch in Frankrijk paarden trainen!
Echt heel erg balen dat er nu zoiets na je vakantie moet gebeuren! Doe het vooral rustig aan en laat je niets wijs maken door de dokters.
Geen vergelijkend voorbeeld alleen heb ik een jaar of 5 geleden mijn sleutelbeen gebroken wat op een gegeven moment niet meer aan elkaar groeide. Toch maar een 2nd opnion aangevraagd en ben vrijwel meteen geopereerd! Wil ermee zeggen, laat je niet van het kluitje naar het riet sturen, daar is je rug/lichaam veelste kostbaar voor!!
Verder is mss om de tijd door te komen een E-reader handig. Pomp je volg met boeken en kan je lekker lezen zonder alt teveel gewicht in je hand en natuurlijk een laptop/tablet vol films/series etc!
Veel sterkte iig!
ohhh enne, je paard in je profiel is echt een plaatje
.
Een week later tilde ik iets op en bij het rechtstaan kreeg ik een pijnscheut door mijn rug. Daarna kon ik niet bewegen. Volgende dag dus (in Canada) naar een kliniek gegaan en uiteindelijk na zeuren doorgestuurd naar het ZH voor foto's. 1.5 uur later stond de arts bij mij voor de deur. Dat ik absoluut niets mocht doen omdat ik mijn rug gebroken had. uiteindleijk heb ik er nog heel erg veel last van gehad maar dat kwam doordat alles in elkaar is geduwd waardoor de tussenwervelschijven ook heel erg beschadigt waren. 
Robijntjah schreef:Ik kom je ook maar gezelschap houden!
Geen wervelfractuur maar 4 weken geleden ook van mijn paard gevallen en een erg hoge bovenbeenfractuur. Nu een pen en een schroef erin...
Herken het nadenken over iedere pas wel heel erg, alsof je je eigen lijf niet meer kent...
Laat je goed verzorgen hoor en een flinke jankbui op zijn tijd is alleen maar goed, is niet niets wat er gebeurd is en dat merk je niet alleen lichamelijk