Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Dat kan ik niet denk ik.
en zeker iedere dag.
) Zonnebloem schreef:Heb alleen de berichten van TS gelezen, en het gevoel van "vies" ken ik helemaal.
Mijn oplossing, onder de douche sexen, spoelt alles meteen weg, en vind ik het ook niet vies om dat slijmerige ding in mijn handen te hebben.
Gevolg is wel dat ik niet meer rustig kan dochen als hij thuis is, want zodra hij dat door had staat ie er gelijk naast zodra ik richting doche vertrek. (niet dat ik dat erg vind hoor, kan er daar wel echt van genieten)
sorry hoor, maar wat is dat voor een rare benaming
Dat je er 50% minder van voelt met condoom. En het is dan misschien wel zo dat ze niet moeten zeuren maar het haalt wel een hoop ''zin'' weg. ( even voor de duidelijkheid ik ben hardstikke vóór condooms maar in een vaste relatie wordt dat natuurlijk wel wat anders.)
cp112 schreef:Oe 5 maand is wel een poosje ja. Dat kan ik niet denk ik.
In het begin was het soms wel 3-4 keer op een dagen zeker iedere dag.
Nu bijna 5 jaar verder toch ook wel een keer of 4 in een week.
De afgelopen weken zit ik minder in mn vel. En dan merk je gewoon dat je minder zin hebt, je doet er de moeite niet meer zo voor.
Dat in combinatie met dat mn vriend 80 uur in een week werkt was voor ons 1.5 - 2 weken geen sex. Dat is nog niet eerder voorgekomen.
Ik ben overigens ruim een half jaar geleden met de pil gestopt en merk eigenlijk geen verschil ( gelukkig niet, dan zou ik onverzadigbaar wezen denk ik)
. Friesepoonie schreef:Tsja, er zijn al veel goeie tips gegeven! Geen hoogtepunt hoeft niet te betekenen dat je geen zin hebt. Ik heb nog nooit een hoogtepunt gehad (ook niet zelf) en weet dus niet wat ik mis. Ik heb dan ook gewoon zin in seks....Vriend is nu voor z'n werk op Curaçao, maar als ie terugkomt.......

.

RedPassion schreef:Ben wel benieuwd hoe het nu met de TS gaat.
De pil kan een oorzaak zijn, maar als ik hier reacties van meerderen lees over het 'vieze' aspect lijkt mij dat er toch echt los van te staan. Dat lijkt me (voor iedereen die het noemt, dus niet alleen TS) iets om aan te werken, voor jezelf en je relatie? Hoe kan je het nou fijn hebben samen en optimaal genieten als partij 1 het vies vindt en partij 2 dat weet? Hoe zou je het zelf vinden als je partner jou/je geslachtsdeel vies vindt?
vraag me niet hoe ik dat gedaan krijg maar goed
Ik vind dat echt domme boeken, een puur sprookje wat nooit waarheid kan zijn. Echt een raar verhaal, en ja, ik heb alle drie de boeken gelezen, met moeite. Wilde wel eens weten waar iedereen zo hysterisch over doet.
).