Zesiram schreef:eroslover schreef:Wat mooi dat je het zo voor jezelf kan opschrijven. Ik vraag me nu af of ik op de ic gegeten heb of dat ik toen even sonde kreeg, werd el vocht toegediend en ik denk dus dat ik toen niet heb gegeten die twee dagen... Maar ik heb ook echt gaten in me geheugen van die periode zo vreemd.
Ik weet het meeste nog wel gelukkig. Ik had onwijze honger op de ic. Ik heb kipkerrie met rijst en doperwtjes gegeten en daarna heeft mijn man nog een brownie voor me gehaald (ik weet het nog precies, het is al 8 jaar geleden). Vervolgens heb ik dat er natuurlijk vakkundig. En toen moest ik van de verpleging een beetje dimmen met eten
Ik weet ook nog veel wel, bij is het nog vrij vers maar ik heb toch ook wel dingen dat mijn familie mij verteld dat ik dingen dubbel heb gezegd zoals dat mijn vriend naar de kapper was geweest, dat zag ik op de ic, maar heb ik 4 dagen later opnieuw gezegd en dat van t eten op de ic geen idee, maar al het medische, de dingen verwijderen weet ik nog goed, alles moest met goed zuchten, maar wat deed dat pijn bij die drains, ik ging er zowat van hyperventileren.
. En toen moest ik van de verpleging een beetje dimmen met eten