Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Bedankt!
Beterschap, Chatelaine!
Misschien een domme vraag, maar wanneer je een dubbele dosis van een disk moet nemen, moet je dan twee keer achter elkaar inhaleren? (en twee keer doseren uiteraard) en dan pas een slot water nemen of tussen elke inhalatie door? En moeten er ook weer 10 minuten tussen zitten?
Helemaal vergeten te vragen
Citaat:Na gebruik van een poederinhalator altijd uw mond spoelen. U voorkomt hiermee gaatjes (tandcariës).
Quellian schreef:Ik vind het zó smerig dat ik juist gráág spoel. Vooral de Ventolin diskus; BAH.
Nouks schreef:Hoi,
Echter wat ik totaal vergeten ben te bespreken ben met haar zijn de vreeeeselijke bijwerkingen van de Symbicort. Ik krijg er hartkloppingen van en tril als een rietje. Al met al voel ik me gewoon echt niet lekker daardoor. Ik gebruik het medicijn nu voor ca het vijfde jaar achtereen, en ik zet me er wel doorheen, maar leuk is anders... Zijn er niet medicijnen met een gelijksoortige werking als Symbicort (dus effectiever hoeft niet per se), maar dan zonder die bijwerkingen?
Iemand ervaring?
Nouks schreef:Hoi,
Echter wat ik totaal vergeten ben te bespreken ben met haar zijn de vreeeeselijke bijwerkingen van de Symbicort. Ik krijg er hartkloppingen van en tril als een rietje. Al met al voel ik me gewoon echt niet lekker daardoor. Ik gebruik het medicijn nu voor ca het vijfde jaar achtereen, en ik zet me er wel doorheen, maar leuk is anders... Zijn er niet medicijnen met een gelijksoortige werking als Symbicort (dus effectiever hoeft niet per se), maar dan zonder die bijwerkingen?
Iemand ervaring?