Schurende bovenbenen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 17:58

Heb je wel eens gedacht aan zo een ?

Afbeelding

Heb ik ook! En het werkt super goed als je niet een te kort rokje of iets hebt.

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 21:49

Ze vielen ook niet eens zo op, er lagen ook wat langere legging achtige broeken bij en ik twijfelde dus even wat ik nu in handen had.. Kan evt het artikelnummer wel even intypen dan kun je er naar vragen..

C.47764 en daaronder 061201 en als barcode 2004601 477641

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 09:26

Zo vandaag in een rok tot net boven de knie met daaronder een bikerbroek! Zo dat zit echt wel een stuk luchtiger dan een afgeknipte capri pantylegging! Ook handig bij korte zomerjurkjes! Ga morgen nog maar even een zwarte halen bij de Zeeman in de buurt (als ik ze daar ook kan vinden) ;-). Thanks voor de tip Lante!!

sissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 17:45

Vandaag bij de Hunkemöller geweest in de hoop daar een lange Sloggi te vinden, maar helaas ;( Eén van de dagen ga ik dan ook maar 'ns in de Zeeman kijken!

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 18:51

sissie schreef:
Vandaag bij de Hunkemöller geweest in de hoop daar een lange Sloggi te vinden, maar helaas ;( Eén van de dagen ga ik dan ook maar 'ns in de Zeeman kijken!

Bij de Livera moet je zijn, daar zijn ze wel te krijgen!!

sissie

Re: Schurende bovenbenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 19:05

Die hebben ze niet in België :( Toch bedankt voor de tip :)

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 19:56

Heb dat ook, daarom voor mij geen jurkjes

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 20:38

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 22:19

Raponsje dat is allemaal syntetisch spul en bovendien sterk corrigerend, de sloggi is gewoon een katoenen onderbroek zonder dat die zo corrigeert of benauwd is. Juist zo fijn dat het katoen is. Maar ook de sloggi is gewoon op het internet te vinden, niet de corrigerende maar de
"Sloggi basic long" . Als je daar op zoekt dan kun je ze ook bestellen en vast ook wel in Belgie laten leveren.

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 22:35

Ik vond corrigerend juist fijn omdat je benen juist slanker maakt en dat het schuren bij mij juist tegen ging.
Als het benauwd is lijkt het me dat je beter een maat groter kunt nemen.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 22:41

Nicky84 schreef:
eenitraM schreef:
Ik denk dat je benen trainen en bewust afvallen heel veel scheelt.

Het zal wel wat schelen, maar het hoeft niet. Ik zal nooit dunne benen krijgen, sport genoeg en ben afgevallen maar die benen blijven schuren hoor :')

eenitraM schreef:
Het scheelt enorm. Als je mager/dun bent heb je er geen last van :) Althans, lijkt me logisch

mager ben ik niet, maar wel gewoon slank. Maatje 36 en ook ik heb schurende bovenbenen. Volgens mij is dat bij mij gewoon de vorm oid? Vind 't ook wel vervelend, maar kan me niet voorstellen dat ik er iets aan kan doen. Ik draag niet graag jurkjes oid, maar alleen in m'n bikini vind ik het vervelend, maarja dan ga je natuurlijk geen corrigerend ondergoed aantrekken :+

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 22:45

Als je als slanke vrouw schuren bovenbenen hebt kun je dit minder krijgen of weg krijgen door je bovenbenen strakker te trainen.

Het ligt echter ook aan je bouw, neem bijvoorbeeld een vrouw als Beyonce, slank maar wel vrouwelijke vormen en dan heb je dat helaas soms.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 22:54

Nouja, ik heb jaren geschaatst en dus paardgereden en gedanst, volgens mij is dat ook veel benenwerk. Denk juist dat 't daardoor nog erger wordt doordat je flinke spieren krijgt.

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 23:19

Ik heb zelf flinke beenspieren, ik sport minimaal 36 uur per week maar ik heb nu geen schurende bovenbenen meer.

Moet heel eerlijk zeggen dat ik het een verademing vind, ik heb zoveel broeken kapot gelopen en mijn benen vroeger tot bloedens toe open gelopen, had dit toen trouwens ook met paardrijden.

Ik heb trouwens ooit op internet een soort pads gevonden die je in je (spijker)broek kon plakken aan de binnenkant. Denk aan een soort maandverband maar die dus als kussentjes dienen.

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 10:40

Zo vandaag met de sloggie onder een rok naar mijn werk. Zit prima!
En zaterdag nog 2 donkerblauwe en zwarte bikerbroekjes gescoord bij de Zeeman. Helemaal tevreden!
Thanks BOKT!!!

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 12:41

Net ook 2 korte broekjes bij zeeman gehaald.
Waren de laatste 2 dus had net geluk.

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 13:29

Hoe doen jullie dit bij spijkerbroeken als ik vragen mag?

Ik loop me namelijk altijd door.. Met truckstar had ik gewoon een extra legging met rokje in de auto liggen.. Die ben ik na een uurtje al gaan halen, want door de spijkerbroek was de binnenkant van mijn bovenbenen gewoon helemaal stuk. Ik heb het eigenlijk bij iedere aansluitende spijkerbroek.. Alleen een legging onder een spijkerbroek is geen optie, dat gaat nog extra schuren.. En ben bang dat je bijv zo een lange sloggi gaat zien...

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 14:17

Amanda daar heb ik geen last van, maar ik denk haast dat je de sloggie toch wel zou kunnen proberen, die is dun en mooi glad dus zou wel moeten kunnen passen eigenlijk.

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 14:51

Gut, ik voelde me altijd zo dom met dat schurende gevoel, maar zo te lezen hebben heel veel mensen het, ik kan er echt hele nare uitslag van krijgen en zelfs wondjes. Ik trek meestal een sportbroekje/hotpants onder mijn jurkjes aan, net dat stukje extra lengte wat ik bij een boxer mis, en je merkt er niks van.

Lotteettol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-12 19:32

Ik heb de Sloggi gekocht en getest op vakantie in Italie.

Hij is prima bevallen. Gezien het broekje wat langer is heb ik hem bij sommige jurkjes wat omhoog getrokken. Ik had een witte, gezien de levertijd van een zwarte drie weken was.

Maar een prima oplossing dus.

Ben ook wel blij te lezen dat ik niet de enige ben die last heeft van schurende bovenbenen.

Met spijkerbroeken heb ik er geen last van. Wel zijn ze aan de binnenkant aan de bovenkant snel stuk, dan gebruik ik ze daarna voor oud...

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 19:58

Ik had dit probleem ook altijd, moet zeggen dat het me de laatste tijd niet meer is opgevallen dat ik last van mijn bovenbenen had...
Wat ik altijd deed, was inderdaad dan maar gewoon een legging aan. De lange onderbroeken zijn slim, behalve dan weer als je erg korte jurkjes aan hebt......

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 21:34

zo herkenbaar, echt verschrikkelijk.
Ik draag een kort blauw sportbroekje onder mijn rokjes en broekjes, eventueel kun je ook een panty afknippen, maar ik vind dat dat nogal schuurt... Bij witte rokjes draag ik vaak een corrigerende onderbroek met iets langere pijpjes zoals bovenste post. sportbroekjes zijn er namelijk niet in huidskleur ;)