Plaatje1990 schreef:@Vjestagirl, als je kijkt naar de leeftijd van DeSprinkhaan houd ik het maar op onwetendheid.
Oh sjees, ik heb ff gekeken, ik weet al wie het is... Je hebt gelijk.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Plaatje1990 schreef:@Vjestagirl, als je kijkt naar de leeftijd van DeSprinkhaan houd ik het maar op onwetendheid.

DeSprinkhaan schreef:Plaatje1990 schreef:@Vjestagirl, als je kijkt naar de leeftijd van DeSprinkhaan houd ik het maar op onwetendheid.
Is geen ontwetendheid, maar een fijt. Ik bekritisch niet doktoren, maar wel de industrie, en degene die daarmee geld verdienen bemoeien zich echt niet met het welzijn van de mens, maar vooral met HUN geld en het geld dat ze verdienen. Het zelfde geld voor de wapenindustrie, zelfs voor de landbouw, en banken. Helaas krijgen doctoren of juist degenen die tegen sommige industrie dingen zijn (zoals vaccins) daar de schuld van.
Je doet hoe je wilt, ik geef enkel mijn mening, en ik vertrouw niet blindelings op de massa industrie.
Vjestagirl schreef:Citaat:Autisme is een pervasieve ontwikkelingsstoornis die zich kenmerkt door beperkingen in de sociale interactie, de communicatie en zich steeds herhalend gedrag. De stoornis is al aanwezig voor de geboorte, maar is op zeer jonge leeftijd vaak nog niet duidelijk te diagnosticeren. Vaak is dat pas vanaf het derde levensjaar mogelijk, maar het kan ook pas op latere leeftijd duidelijk worden, afhankelijk van de alertheid van ouders, verzorgers en artsen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Autisme
Autisme is een aangeboren stoornis, en kan NIET komen door een prik

Sharani schreef:Wat mij soms wel eens verbaasd is dat ouders die besluiten hun kinderen niet te laten vaccineren vaak als slechte ouders worden gezien. Terwijl dat vaak juist ouders zijn die nadenken over de voor en tegens en zich erin verdiepen en proberen een weloverwogen beslissing te maken. Waarom wordt die keuze niet gerespecteerd?
KozieZ schreef:Je moet inderdaad zelf na blijven denken, maar dat hoor je met je eigen medicijnen ook te doen en volgens mij zijn er toch heel veel mensen die de bijsluiters nooit lezen...