Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lillytjuh schreef:Ik wilde vanavond nog een rondje maar bleef het warm houden dus ff gewandeld! Nu net uit bad en een bikini pas sessie gedaan.... Word er niet blij van! Broekjes passen allemaal nog maar de cups zijn allemaal te klein geworden! Grrr vrijdag avond maar eens naar de lingerie winkel voor bikini en nieuwe bh's (laatste heb ik ook maar 3 die nog passen)
Kasmir schreef:lillytjuh schreef:Ik wilde vanavond nog een rondje maar bleef het warm houden dus ff gewandeld! Nu net uit bad en een bikini pas sessie gedaan.... Word er niet blij van! Broekjes passen allemaal nog maar de cups zijn allemaal te klein geworden! Grrr vrijdag avond maar eens naar de lingerie winkel voor bikini en nieuwe bh's (laatste heb ik ook maar 3 die nog passen)
Ik heb 't altijd eerder andersom
[ Afbeelding ]
Goed bezig verder iedereen! Ik geef m'n schenen nog een daagje vrij, ga donderdag weer rustig aan een rondje doen.
Sharitje schreef:Lopen jullie allemaal voor vetverbranding of conditie?
Bij mij is het eigenlijk voor vetverbranding en versteviging. (en, ok, conditie is ook mooi meegenomen).
Ik ben vorig jaar 15 kilo afgevallen en ik ben tot nu toe nog blijf ik goed op gewicht maar de laatste weken heb ik toch terug iets meer spekjes.. en ik zie het dieëten niet zo goed zitten op dit moment + ik heb wat tijd voor mezelf nodig dus we gaan lopen
Winged schreef:Hallo, ik ben druk bezig met poging zoveel van STR. Gister les 1 gehad en die ging verbazingwekkend goed. In oktober wil ik de 4 mijl van Groningen lopen dus ik móet nu ook wel. Naast STR ben ik elke dag een online workout (30 day shred) aan het doen. Merk wel dat het op die manier een leuke combinatie is. Ik sport om wat strakker te worden en om mijn conditie te verbeteren
Sharitje schreef:Lopen jullie allemaal voor vetverbranding of conditie?
Bij mij is het eigenlijk voor vetverbranding en versteviging. (en, ok, conditie is ook mooi meegenomen).
Ik ben vorig jaar 15 kilo afgevallen en ik ben tot nu toe nog blijf ik goed op gewicht maar de laatste weken heb ik toch terug iets meer spekjes.. en ik zie het dieëten niet zo goed zitten op dit moment + ik heb wat tijd voor mezelf nodig dus we gaan lopen