Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden Deel II!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 10:19

Vind het wel lastig om m'n nieuwe eisprong te bepalen nu ik paar dagen te laat was...

Anoniem

Re: Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden Deel II!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 10:20

bij de onlinedrogist kan je goedkope ovutestjes bestellen joanne ;)

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 10:21

haha ik bedoelde het niet zo cindy ik vatte het ook totaal niet negatief op ;)
Maar krijg regelmatig te horen dat er maar meer ouders zoals ons waren en dat is zo'n fijn compliment als je zo jong bent als ik.
Wel stoor ik me regelmatig aan jongeren die kinderen krijgen en die het petje erbij neer gooien en alsnog alles doen wat god verboden heeft en kindlief dumpen zodra ze de kans krijgen.
Er doen zoveel vrouwen moeite om zwanger te worden of kunnen niet zwanger worden en zulke weggooiers krijgen kinderen waar vaak ook niks meer van terecht zal komen.

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 10:28

Patriciavt schreef:
Slecht ben ik :o Als het goed is, is het rooster van aug. bijna klaar. Juli gaat t em sowieso niet meer worden :n *ivm afstuderen, taarten en werk := *

Gelukkig dat het nu met jou goed gaat! Enne, denk niet dat ik dat heb (gelukkig) die gyneacoloog heeft er verder niets over gezegd :P

Wij hebben nu ook een kwamertje over (althans, hij staat wel helemaal vol hihi!) maar gaan binnen korte termijn ons huis te koop zetten. Ik heb echt een mega veel te gaaf huis gezien hier in Almere, maar we moeten verstandig blijven, eerst moet dit weg :P

ja in en in slecht ben je :P
nee hoor maakt niet uit

nee ik kwam op pco omdat suus zich verbaasde over meerdere eitjes :P

ja toch jullie huisje maar de verkoop in? het is wel een k*t tijd, zag gister op het nieuws dat de prijzen wéér gezakt zijn....

@ daantje, ja dat vind ik ook moeilijk hoor!
onbegrijpelijk.... al ben ik ergens ook wel tegen abortus, maar in sommige gevallen zou het miss wel verstandiger zijn

wij hebben het ook wel eens over meerdere kinderen, we hebben nu zoiets van een 2e zou al heel mooi zijn als we die mogen krijgen
maar als we morgen een miljoen winnen zouden we misschien best een groter gezin willen :))
maar ik wil mijn kids wel alles kunnen geven, vakanties, hobby's, opleidingen, etc en dan is in deze tijd 2 denk ik mooi zat voor ons

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 10:39

wij hopen op 1 kindje.

we blijven trouwens in Roosendaal Cindy, maar dan naar een kindvriendelijkere wijk, wonen nu op een hoek op een industrieterrein met grote open tuin waar we nooit zitten door alle vrachtwagens :+

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 10:45

Ben het helemaal met je eens jelledaantje!

Ga ik nu jammer niet meer redden Suze, denk er nu pas aan en vertrek maandag midweek weg...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 10:47

kruidvat heeft ze ook :)

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 10:49

Ow ja, dat kan ik straks ff doen!

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 11:15

Cindy ja toch maar verkopen.. Nu verkopen heeft nadelen maar over 2 jaar verkopen ook, het ziet er namelijk niet uit dat de huizenmarkt aantrekt.. Huis wordt alleen maar minder waard, heb toevallig hetzelfde bericht gezien als jij! (huizenmarkt is 14% gezakt!!!!)
Het is trouwens dit huis waar ik zo voor gevallen ben <3 maar nomaals, eerst ons huidige huis verkopen! http://www.funda.nl/koop/almere/huis-47 ... straat-12/

Ik weet niet hoe een groot gezin ik zou willen... Eerst maar eens 1, lijkt me mooi zat om mee te beginnen :P

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 11:21

haha ja idd dat hadden wij toen ook :P

ja nu of een andere keer verkopen, niemand weet wanneer het ooit weer beter wordt en óf het dat uberhaupt wordt

mooi huis!!! hij wil hier alleen de afbeeldingen niet in het groot laden zeg maar, maar zo op die kleintjes ziet het er leuk uit :))

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 11:33

CindyUniek schreef:
clomid is een middel om eisprong op te wekken!
ik was 7 maanden niet ongi en toen cyclus van 8 weken toen 6 weken en toen clomid en toen waren ze een maand en toen was het de 3e raak

nameless, maar als je al 2 rondes achter de rug hebt, heb je dan tussendoor een keer een bloeding op moeten laten wekken met medicijnen? want clomid mag je toch alleen mee starten als je een bloeding hebt/krijgt? en liep je dan niet al bij de Gyn gezien de clomid?

wat een boel jonkies hier, gezellig!!

jelledaantje, jij bent nog héul jong :)) en dan al 3 kids! super hoor, kan je vriend het ook allemaal aan zo jong?

Thanks voor de info! Ik wordt ook niet ongesteld maar heb wél een eisprong. Maar wanneer weet ik dus nooit :+

jelledaantje, super leuk een jonge mama van bijna 3 kids!
Ik ben ook een jonge mama.

Hoeveel kids zouden jullie allemaal willen als het lukt?

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 11:36

maarre hoe kan je wel een eisprong hebben maar geen ongi? :+
ik weet natuurlijk ook net niks van dat wereldje :P, maar mij is altijd gezegd als je een eisprong hebt, móet je na 14 dagen ongi worden

hier dus gezien onze huidige situatie, 2 kids, mochten we per ongeluk miljonair worden misschien wel meer :P

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 11:45

Patriciavt schreef:
Cindy ja toch maar verkopen.. Nu verkopen heeft nadelen maar over 2 jaar verkopen ook, het ziet
er namelijk niet uit dat de huizenmarkt aantrekt.. Huis wordt alleen maar minder waard, heb toevallig hetzelfde bericht gezien als jij! (huizenmarkt is 14% gezakt!!!!)
Het is trouwens dit huis waar ik zo voor gevallen ben <3 maar nomaals, eerst ons huidige huis verkopen! http://www.funda.nl/koop/almere/huis-47 ... straat-12/

Ik weet niet hoe een groot gezin ik zou willen... Eerst maar eens 1, lijkt me mooi zat om mee te beginnen :P

Mijn vriend woont daar achter hihi.
Woont op de haagbeuk.

Ik wil graag 4 kinderen, mijn vriend zelfs meer hihi.
Ik woon bij mijn ouders, maar dan een soort van op kamers.
Ik heb 3 kamers. 1 slaapkamer, een huiskamertje en nu een trimkamer, maar dat wordt dan ook een babykamer, de trimspullen gaan mijn huiskamer in dan.

Ik heb al heel veel kinderspulletjes, kamer wordt limoengroen met Afrikaans tintje.
de muren worden wit, met een lijntje limoengroen, maar de spulletjes zijn limoengroen.
Ook komt er een muurschildering van de savanne van Kenia.

Maar ja eerst maar eens zwanger worden
.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 11:50

Ik zal me ook nog weer voorstellen.

Ik ben Bianca (26) en ben nu bijna 2 jaar samen met mijn vriend Justin (32).
We wonen nu sinds iets meer als een jaar samen en zijn in maart begonnen met klussen.
In januari al gestopt met de pil om te kijken hoe mijn cyclus zou zijn en die was 2 keer 28 dagen en sinds we voor het echt aan het klussen zijn zijn ze ineens heel onregelmatig met veel krampen.
Nou ja nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Zoals het nu is zouden 2 kinderen heel welkom zijn en misschien nog wel meer in de toekomst, maar dat gaat vast afhangen van de eerste 2.
Stiekem lijkt een groot gezin ons echt heel erg leuk, maar het moet wel allemaal betaalbaar blijven.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 12:02

Wij zouden ook graag 2 kinderen willen, maar goed het moet je natuurlijk wel gegund worden.
We weten de namen ook al, als het een meisje en jongen zouden worden dan.
In ieder geval hebben we voor 1 jongen en 1 meisje een naam.

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 12:03

Cindy: hoop dat ik het goed uitleg. Je hebt wel eitjes maar die blijven buiten de eileider, sjee de gyn heeft het wel voor me getekend, uitleggen is lastig. Zal kijken of ik dat in kan scannen. en het dan duidelijker kan verwoorden.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 12:18

Ik ben toen getest dmv bloedprikken of ik een eisprong heb :j
Wij willen 3 kids het liefste. Ik zou 4 ook erg leuk vinden maar dat is wel erg duur en onhandig met auto enzo.

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 12:26

ik vind een oneven aantal altijd maar niets :+
dan denk ik altijd dat er 1 alleen blijft/is

@ nameless, okee! zitten dan dus misschien je eileiders dicht??
wat kan het lichaam soms raar in elkaar steken en werken he

wij hadden ook 1 jongensnaam en 1 meisjesnaam
dus als de volgende een meisje wordt, moeten we nog ff hard nadenken whahaha

limegroen heb ik helemaal niks mee, ik snap dat het een lekkere neutrale kleur is, maar kweet niet ik vind het gewoon niet echt wat

en bij afrika tinten zou ik dan juist mooi (zacht)oranje doen denk ik (dat afrika vind ik trouwens wel een mooi idee :j)

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 12:30

Limegroen is ook niet zo mijn kleur, wordt ook al zoveel gebruikt vind ik. Ik ben meer van de pasteltinten :) .

IndyPascalle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 12:32

Nadat ik het vorige topic al een aantal keer wat tegengekomen en heb meegelezen, zal ik me hier ook maar even voorstellen.

Ik ben Marijn, 25 jaar en inmiddels alweer ruim een jaar getrouwd met mijn mannetje. We hebben thuis een kleine dierentuin aan dieren: hond, 3 katten, 2 paarden, 17 kippen (noujah, de helft kuikens), konijn, vissen en een heleboel kalveren (we wonen op een kalverenbedrijf). En op het wensenlijstje staat een hond voor erbij en nog een minipony...
Inmiddels ben ik bijna 30 weken zwanger (ben 24 september uitgerekend) en is iedereen tot nu toe vreselijk jaloers over hoe mijn zwangerschap verloopt. Heb eigenlijk helemaal nergens last van, alleen als ik veel gedaan heb dat ik moe ben, maar niks dat een beetje extra slaap niet oplost. Vorige week heb ik nog de hooivoorraad voor de paardjes naar binnen gesjouwt, rij nog af en toe paard en ga regelmatig nog met hem mennen en mijn werk is ook redelijk lichaamsintensief. Maar mijn lichaam geeft nog steeds aan dat het allemaal kan, dus gaan we maar gewoon verder voor zolang het kan.

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 12:34

wat heerlijk marijn!!!
buiten mijn misselijkheid om, waar ik pilletjes voor kreeg, had ik ook nergens last van!
nooit een harde buik gehad, uiteindelijk alleen zwangerschapsvergiftiging en spoedKS met 36,3 dus ook nooit een wee gevoeld :D

leuk hoor zoveel beestjes :))

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 12:35

Oneven aantal hoor ik vaker. Wat ik zie uit mijn omgeving valt dat best mee :D

Limegroen hou ik ook niet heel erg van.
Ons kamertje is creme met taupe.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 12:37

Lekker Marijn! Zo kan je heetlijk genieten he?

Hier ook nooit last gehad, tot week 35 paardgereden, geen harde buiken etc.
Ook zwangerschapsvergiftiging en met 36 weken ingeleid. Na 4 dagen bevallen was ze er pas :O

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 12:43

Africa-achtig met licht oranje klinkt echt supermooi <3 Lime groen is ook niet echt m'n ding. Maar Kanie_ejj (sjees ik ben gewoon alweer vergeten hoe je ook al weer heet :o ) Willen jullie niet samen wonen dan???

Marijn wat heerlijk dat je zo op deze manier van je zwangerschap kunt genieten!

Nell 4 dagen :wow: :oo

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 12:44

Vind het knap dat sommige durven door te rijden als ze zwanger zijn ik vind het doodeng en doe het daarom ook niet.