Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Het hele verhaal dus al verteld, met detaills erbij. Vervolgens werd mijn moeder er weer bij geroepen, we hadden een 'probleempje'..

rOcky_lofz schreef:Jeetje meid..
das poedersuiker, tja,. tegenwoordig met zulke dingen zul je toch beeldmateriaal moeten hebben of idd getuigen,
heb je het met hun over gehad wat hij je gestuurd had via de telefoon ?
denk dat als je ouders duidelijk zijn, dat ze hem wel overplaatsen, hij MOET!
Dit maakt het allemaal niet echt makkelijk voor je .. hopelijk ben je straks helemaal van 'm af...
rOcky_lofz schreef:sorry, wist niet wat er prescies in stond, maar is idd wel lastig zo..
hij staat iig in de computer..
meer als dit kan je ( denk ik ) ook niet doen,
Jildau schreef:Misschien een hele stomme vraag en misschien heb je er ook helemaal geen behoefte aan maar zou je hem niet in de val kunnen lokken? In overleg met de politie uiteraard. Dat je iets whatsappt waarop hij antwoord en dat het antwoord dan weer bewijs is zeg maar? Hmm hoop dat je het begrijpt, lastig uitleggen.
RusselNuwell schreef:Meid, jouw drankgebruik staat hier volkomen buiten. Je bent 16, een keer teveel drinken 'hoort erbij', dat gebeurt de meeste mensen wel een keer. Dat geeft niemand nog het recht om zo aan jou te zitten.
Over je aangifte, ik zou het doen, niet zozeer voor jezelf, want zoals je zelf eerlijk zegt je bereikt er weinig mee, maar je kunt hem op zijn minst er goed mee laten schrikken. Hij zal minder snel weer zijn handen aan een meid brengen denk ik als hij goed afgeschrikt is.
Sterkte met alles verder, echt naar dat dit moest gebeuren.