Voor wie hebben jullie nou echt respect?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CassieUltra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 17:31

Mijn papa, ookal is die er niet meer!

En mijn mams, ze heeft me door moeilijke tijden heengesleept en is er altijd voor me alsk haar nodig heb

siepenteun

Re: Voor wie hebben jullie nou echt respect?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-12 18:48

Woww ik ben van sommige verhalen toch wel geschrokken!

ShannonJuul

Re: Voor wie hebben jullie nou echt respect?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 21:46

Ik heb respect voor mijn ouders. Door alle tegenslagen die zij de afgelopen 10 jaar hebben gehad toch nog positief blijven tegenover ons. Mensen die hun tegenwerkten door rechtzaken te beginnen om wat voor reden dan ook. Geldproblemen maar toch nog met ons op vakantie gaan omdat wij dat zo mistten.

En ik heb met name respect voor mijn moeder. Ze heeft chronische hyperventilatie en slikt daar pillen voor waardoor ze nogal wat kiloos is aangekomen en daar elke dag mee zit maar toch positief blijft. En omdat ze sinds kort weer bij een psycholoog loopt omdat ze teveel stress en spanning heeft, door het een en het ander wat er de afgelopen 2 maanden is gebeurt, maar toch het huishouden blijft doen en vrolijk is.

En eigenlijk ook voor mezelf omdat de dingen die zijn gebeurt nogal heftig waren en tijdens mijn examens kwamen. Ik heb mijn verdriet opzij geschoven en heb mijn best gedaan er nog wat van te maken. Nu heb ik mijn havo diploma op zak.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 21:02