Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_helga_ schreef:UMayDream schreef:
Ik heb zo'n flubbertje bij mn bovenbenen, aan de binnenkant van mn lies zegmaar.. Vind ik lelijk(nee, ik bedoel nu niet mn k**
)
Alleen, hoe krijg je zoiets weg?
hahahaa![]()
ja dat heb ik dus ook. erg lelijk vooral in bikini
_helga_ schreef:Herfstwind schreef:Mijn benen zijn echt super lelijk, ik draag ook nooit een bikini. Sowieso hou ik niet van zwemmen dus dat scheelt, maar zonnen vind ik wel weer lekker... Maarja, doe ik ook niet op het strand.
ik heb in 2 jaar tijd nog maar 1 of 2 keer gezwommen
_helga_ schreef:Herfstwind schreef:Mijn benen zijn echt super lelijk, ik draag ook nooit een bikini. Sowieso hou ik niet van zwemmen dus dat scheelt, maar zonnen vind ik wel weer lekker... Maarja, doe ik ook niet op het strand.
ik heb in 2 jaar tijd nog maar 1 of 2 keer gezwommen
Herfstwind schreef:Ja ik rijd ook op mijn doos inderdaad.
Geryon schreef:Dat flubbertje.. Ik denk dat ik weet wat jullie bedoelen. Iemand een foto?Ik denk dat ik dat ook heb. Dat komt tegen elkaar aan als ik loop.
Ik durf trouwens geen bikini te dragen
Herfstwind schreef:Ik heb de laatste tijd trouwens weer wat nieuws met rijden... Ik heb een holle onderrug maar de bovenkant maak ik bol zeg maar, een soort s-vorm. En ik kom er niet vanaf. Echt pijn doet het, krijg er steeds meer last van. Misschien helpen deze oefeningen om het op te lossen?
Herfstwind schreef:Ik heb de laatste tijd trouwens weer wat nieuws met rijden... Ik heb een holle onderrug maar de bovenkant maak ik bol zeg maar, een soort s-vorm. En ik kom er niet vanaf. Echt pijn doet het, krijg er steeds meer last van. Misschien helpen deze oefeningen om het op te lossen?
Doanique schreef:Herfstwind schreef:Ik heb de laatste tijd trouwens weer wat nieuws met rijden... Ik heb een holle onderrug maar de bovenkant maak ik bol zeg maar, een soort s-vorm. En ik kom er niet vanaf. Echt pijn doet het, krijg er steeds meer last van. Misschien helpen deze oefeningen om het op te lossen?
Jezelf aanleren om je schouders naar achteren te doen en als je op je paard zit, helemaal naar voren (dus echt gaan liggen), en dan zo ver mogelijk naar achteren, en dan recht.
Dan zit je goed.