Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Skygirl schreef:
kjoetie schreef:ik ook hoor, ik grap ook altijd dat als ik 40 ben, en de jongens de strijd met de zwaartekracht hebben opgegeven, dat ik dan een geducht wapen heb... als je snel ronddraaid zonder beha sla je alle omstanders neer, of je gooit ze over je schouders om een aanvaller van achter knock out te slaan..
Maar ik zou heul blij zijn met een E-cup ofzo hoor haha grotere borsten zijn mooi, maar het is ook wel eens fijn als mensen je aankijken ipv met je decolleté een gesprek voeren
[***] schreef:En ik weet niet waar bij jullie je sleutelbeen zit, maar ik kan een vlakke hand onder mijn sleutelbeen leggen en dan voel ik nog geen bolling?????
Vraag me af of ik niet beter een topic kan plaatsen of mijn tieten wel op de juiste plaats zitten???
Doubtless schreef:[***] schreef:En ik weet niet waar bij jullie je sleutelbeen zit, maar ik kan een vlakke hand onder mijn sleutelbeen leggen en dan voel ik nog geen bolling?????
Vraag me af of ik niet beter een topic kan plaatsen of mijn tieten wel op de juiste plaats zitten???
Hier ook geen bolling een hand onder 't sleutelbeen hoor!
Mijn sleutelbeen zit gewoon heel hoog