Mijn tieten zitten "te hoog"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Re: Mijn tieten zitten "te hoog"

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:32

Ohhh ik snap wat je bedoelt. :')

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:33

Ski-hellingen _O- Ik weet wel welk model je bedoeld haha

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:33

ja en je hebt ook nog stadse en boerentieten, wisten jullie dat? De theorie erachter is dat vrouwen die al vele generaties in steden wonen, vroeger begonnen met het inzwachtelen, beheersen van de voorgevel. De dames op t platteland lieten de boel meer waaien. Waren je grootmoeders vele generaties stedelingen, dan steken de tepels vrolijk vooruit, terwijl boerentieten meer naar buiten kijken :D

Aldus een vriend van me :')

Ik zit trouwens met een G-cup, smalle taille en broekmaat 42.. ook heel fijn... mijn schrikbeeld zijn Afrika-tieten.. waarbij ze t hebben opgegeven en treurig naar de aarde staren..

claud1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:34

nou ts wil best ruilen hoor :D

Doubtless

kjoetie schreef:
mijn schrikbeeld zijn Afrika-tieten.. waarbij ze t hebben opgegeven en treurig naar de aarde staren..

HAHAHA :')

Fenrir

Oef cup G, dat lijkt me vervelend met sporten :=

Doubtless schreef:
kjoetie schreef:
mijn schrikbeeld zijn Afrika-tieten.. waarbij ze t hebben opgegeven en treurig naar de aarde staren..

HAHAHA

:')

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:36

ja dat is ook heel vervelend met vanalles eigenlijk := ik ben veel afgevallen en had gehoopt dat die dingen een beetje mee wilden krimpen, maar ho maar.. -O- Maar ik heb mezelf beloofd dat als ik op mn streefgewicht zit dat ik ze laat verkleinen of laat liften, al naar gelang de staat van de barricades :')
Laatst bijgewerkt door kjoetie op 03-07-12 11:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:36

als ik de mijne optil tot 'normaal' niveau (tepel halverwege bovenarm) dan begint het mij mij echt al vanaf m'n sleutelbeen hoor...
Skygirl schreef:
Dit is nog eens hoog :D
[ Afbeelding ]

dit red ik dan dus wel _-:(
als ze gewoon hangen kan ik krap 3 vingers onder sleutelbeen drukken zonder dat boobies ingedrukt worden.

gelukkig kan ik door combi goede bh's en opletten met kleding heel goed verhullen hoe groot ze zijn, zelfs in lingeriespeciaalzaak schatten ze me op een D *\o/* ipv F

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:38

Optillen tot normaal niveau? :+

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:39

die van mij zitten alleen hoog als ik op mijn handen loop :D

Clairetjuhz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:39

Wat een geweldig topic :')

Hoe druk sommige mensen zich maken. Borsten zijn er in alle vormen er is altijd wel wat te klagen. Bij mij is 1 borst ook een heeel stuk groter...
Ik zou juist het liefst willen ruilen voor ietsje kleiner :D Dus als iemand een stukje wil adopteren? :j :D

Bij mij zitten ze gewoon op normale maat maar ze zijn wel erg opvallend ja.. Vooral in mijn werk shirtje :+ Dat stomme shirtje of bepsie en bapsie vallen eruit en hij komt tot mijn navel, of buikje is zichtbaar en bepsie en bapsie zijn bedekt. Loop altijd te heisen aan dat ding veels te klein. En dan serveer je leuk op en zie je al die mannen :9 :9 :9 Vinden vrouwen soms wat minder...
Ik zou wel willen ruilen naar een D cup eindelijk normaal leuk lingerie kunnen kopen, en door mijn zware borsten ook onwijs last van mijn rug. Ik heb ook al de bijnaam welke claire? die met die grote tietuuuuhhh is het dan :')

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:40

Rintah heeft of een kind of is boven de dertig.. dan verschuift alles een verdieping naar beneden :+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:41

Haha kjoetie het klonk zo dramatisch, ik zag het gewoon even helemaal voor me maar dan extreem uitvergroot natuurlijk :')

Bepsie en bapsie _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:42

Mijn tepel zit gewoon standaard ter hoogte van halverwege mijn bovenarm?

En ik weet niet waar bij jullie je sleutelbeen zit, maar ik kan een vlakke hand onder mijn sleutelbeen leggen en dan voel ik nog geen bolling?????

Vraag me af of ik niet beter een topic kan plaatsen of mijn tieten wel op de juiste plaats zitten???

Heb er eerlijk gezegd nog nooit een opmerking over gehad, maar ik ga nu toch serieus twijfelen ;)

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:43

Ts ik zou er trots op zijn hoor wat jij hebt! ik vind ze niet hoog beginnen oid haha!
ik ben ook niet tevreden met mn boobs, alleen als ik een goeie bh aan heb valt het allemaal wel mee :P

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:43

Mijn borsten zijn gelukkig perfect en ja ik krijg er wel eens opmerkingen over, ik heb ook gewoon altijd leuke jurkjes aan. Maar boze vriendinnen of boze meiden? Gelukkig niet, vreselijk lijkt me dat.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:44

geerke schreef:
die van mij zitten alleen hoog als ik op mijn handen loop :D

_O-

kjoetie

ik ook hoor, ik grap ook altijd dat als ik 40 ben, en de jongens de strijd met de zwaartekracht hebben opgegeven, dat ik dan een geducht wapen heb... als je snel ronddraaid zonder beha sla je alle omstanders neer, of je gooit ze over je schouders om een aanvaller van achter knock out te slaan..

Maar ik zou heul blij zijn met een E-cup ofzo hoor haha grotere borsten zijn mooi, maar het is ook wel eens fijn als mensen je aankijken ipv met je decolleté een gesprek voeren :P

Maartenn

Kom maar op met die foto's <<)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:45

kjoetie schreef:
ik ook hoor, ik grap ook altijd dat als ik 40 ben, en de jongens de strijd met de zwaartekracht hebben opgegeven, dat ik dan een geducht wapen heb... als je snel ronddraaid zonder beha sla je alle omstanders neer, of je gooit ze over je schouders om een aanvaller van achter knock out te slaan..

Maar ik zou heul blij zijn met een E-cup ofzo hoor haha grotere borsten zijn mooi, maar het is ook wel eens fijn als mensen je aankijken ipv met je decolleté een gesprek voeren :P

_O- _O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:46

Oh ik heb wel een topless foto hoor, gemaakt door mijn exvriendjefotograaf.

edit: Dude je bent 14! Meh.
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 03-07-12 11:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:46

[***] schreef:
En ik weet niet waar bij jullie je sleutelbeen zit, maar ik kan een vlakke hand onder mijn sleutelbeen leggen en dan voel ik nog geen bolling?????

Vraag me af of ik niet beter een topic kan plaatsen of mijn tieten wel op de juiste plaats zitten???

Hier ook geen bolling een hand onder 't sleutelbeen hoor!
Mijn sleutelbeen zit gewoon heel hoog <<)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:47

Doubtless schreef:
[***] schreef:

Hier ook geen bolling een hand onder 't sleutelbeen hoor!

Ik denk dat, dat het is! :')

_helga_

Rebel_Jits schreef:
Wie wilt er ruilen? Naar mijn gevoel zitten die van mij te laag -O- En ik ben 22, geen kids..

die van mij ook! heb dan wel cup E en ben 18.
maar ik moet zowat pushup aan doen om het een beetje op een E te laten lijken

kjoetie

Doubtless schreef:

:))