Urielle schreef:Dat is wel heel goed van hem! Heb je zelf ook tijd om emotioneel weer een beetje op plooi te komen.
Ik ben normaal de assertieve van ons tweeen maar als kraamvrouw verander ik dus echt in een 'lijden in stilte'-type. Bij de eerste resulteerde dat in te veel bezoek die na de gemaakte afspraaktijd aan kwamen kakken en dan nog 2 uur bleven zitten (en dan nog pissig dat je ondertussen verdwijnt om te gaan voeden of dat beeb lag te slapen tijdens het hele bezoek) en bij de tweede is er na de ellendige ziekenhuisperiode (prematuurtje, dus bezoek bij mij en dan nog even achter glas baby kijken) thuis niemand meer geweest en heb ik eigenlijk geen kraamtijd meer gehad, vriend al terug aan het werk en voor mij veel succes met je huishouden en twee kinderen. Normaal zou ik dan zelf mijn mond opentrekken maar dat zit er dus in de praktijk niet bij en vriend is niet assertief genoeg om zoiets te doen. Deze keer ben ik dus vooraf mensen aan het instrueren hahaha
![]()
Veel succes en plezier in elk geval!
Haha oh jezus, lees wel dat mijn vriend echt geheel het tegenover gestelde is, als ik moe ben en hij ziet dat ik in mijn ogen wrijf gaat er zonder genade iedereen uit

Wat erg is dat he als mensen zo vreselijk lang blijven plakken

Begrijp volkomen dat je vooraf bezig bent