Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zera schreef:Davina21 schreef:Ik ben nu van 82kg naar 79,4. heb dus nog zeker 9,5 kg te gaan in eerste instantie maar ik doe het rustig aan want ik wil graag dat het er af blijft.
Zera hoe zwaar weeg je dan en hoe lang ben je en wat is je doel? hoeveel wil je er af hebben.
Ik woog 83,4 kg(ben gestopt met roken en bijna 10 kilo aangekomen) was vanmorgen 81,9 kg. Ben 1.65m en mijn einddoel is eigenlijk tussen de 65 en 70. Even kijken aangezien ik vrij breed gebouwd ben.
monique1983 schreef:zou zeggen welkom iedereen ken iets van elkaar opsteken en leren denk ik maar zo
slechte combi rubyred heb je zo goed gesport en dan tostiword morgen rondje langer
Amaryllis schreef:Elmira schreef:Mijn lijstjeBeetje teveel heb ik het idee
O: Weightcare shake
T: mueslireep light
L: grote bak kwark met biologische muesli
T: weightcare shake (halve)
A: 2 gebakken eieren, groenteburger, groene salade
1.5 uur sportschoolVanavond met vriendinnen borrelen. Cola light en een paar olijfjes
Alleen een shake in de ochtend is weinig hoor, daar zit weinig voedzaams in op eiwitten na. Kun je er niet iets van lijnzaad en/of fruit doorheen doen?? Dan gaan je darmen ook aan de slag. Tussen de middag zou je ook iets van fruit toe kunnen voegen, er is nu met die "mooie" weer (lees: lente/zomer) zoveel lekker fruit te koop! Lekkere frambozen ofzo, hmmmmm!
Elmira schreef:Mijn lijstjeBeetje teveel heb ik het idee
1.5 uur sportschoolVanavond met vriendinnen borrelen. Cola light en een paar olijfjes
Amaryllis schreef:Alleen een shake in de ochtend is weinig hoor, daar zit weinig voedzaams in op eiwitten na. Kun je er niet iets van lijnzaad en/of fruit doorheen doen?? Dan gaan je darmen ook aan de slag. Tussen de middag zou je ook iets van fruit toe kunnen voegen, er is nu met die "mooie" weer (lees: lente/zomer) zoveel lekker fruit te koop! Lekkere frambozen ofzo, hmmmmm!
Davina21 schreef:Elmira schreef:Mijn lijstjeBeetje teveel heb ik het idee
Amaryllis schreef:Alleen een shake in de ochtend is weinig hoor, daar zit weinig voedzaams in op eiwitten na. Kun je er niet iets van lijnzaad en/of fruit doorheen doen?? Dan gaan je darmen ook aan de slag. Tussen de middag zou je ook iets van fruit toe kunnen voegen, er is nu met die "mooie" weer (lees: lente/zomer) zoveel lekker fruit te koop! Lekkere frambozen ofzo, hmmmmm!
in die weight care shakes zitten meer koolhydraten in dan eiwitten en er zitten nog redelijk wat vitamines in wel weinig vezels.....
Hoelang ben je al bezig Elmira met dieeten en werkt het een beetje?
LynnDenise schreef:Ik vind je lijstje wat magertjes Sonja, maar 3 boterhammen?
Misschien kun je een magere keuze maken voor op brood en dan 1/2 boterhammen extra nemen?
Verder heel netjes
Ik heb gister 5x de efteling rond gelopenheb ook wat meer gegeten dan ik normaal zou doen, maar vanmorgen was er weer wat af
RubyRed schreef:Hier een goede dag gehad.. En net hardgelopen. Nu even een tosti eten, dat is dan weer minder goed...