Ziek van je mobieltje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 21:41

Maar waarom moet je je mobieltje niet in je broekzak maar in je tas doen dan?
Kan iemand mij dat uitleggen? want mijn tas zit toch echt dichter bij m'n hoofd dan mn broekzak? (rugtas)

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 21:51

Vroeger dachten ze toch ook dat roken gezond was, in ieder geval niet schadelijk? Ik denk dat dit ook zoiets is. Over 60 jaar staat dit in de geschiedenis boeken "Iedereen had zomaar mobieltjes etc. waar erg veel straling vanaf kwam, en dit was gewoon toegestaan en er werd zelfs reclame voor gemaakt! Pas jaren later toen vrijwel heel die generatie overleed aan hersentumoren werd deze elektronica ernstig in twijfel getrokken." :))

Dat is dan maar zo, zoals hier gezegd er is OVERAL straling... Kun je niets aan doen in deze maatschappij. Op den duur wordt de straling te veel en gaat het in 1 keer fout denk ik, maar wanneer? Geen idee.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 21:52

_horselovee_ schreef:
Maar waarom moet je je mobieltje niet in je broekzak maar in je tas doen dan?
Kan iemand mij dat uitleggen? want mijn tas zit toch echt dichter bij m'n hoofd dan mn broekzak? (rugtas)

In je broekzak zit 'ie te dicht bij de voortplantingsorganen waardoor je onvruchtbaar zou kunnen worden, als je hem in je tas doet is hij al verder weg.