Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar ze zijn het aan het afwerken!

StalNollie schreef:wil graag dus de invisalign, maar durf geen afspraak te maken. ben zowiezo geen held wbt tanden.
straks mijn vriend de site maar eens lezen, wil het liefst dan voor 4 maanden gaan en waarom scheelt enorm in de prijs.
en wil alleen me tanden wat meer bij elkaar. minder spleten boven. onder staan ze recht.
iemand ervaring met alleen spleten naar elkaar toe laten komen,
Vond het wel vervelend dat zoveel mensen er opmerkingen over maakten..
StalNollie schreef:wil graag dus de invisalign, maar durf geen afspraak te maken. ben zowiezo geen held wbt tanden.
straks mijn vriend de site maar eens lezen, wil het liefst dan voor 4 maanden gaan en waarom scheelt enorm in de prijs.
en wil alleen me tanden wat meer bij elkaar. minder spleten boven. onder staan ze recht.
iemand ervaring met alleen spleten naar elkaar toe laten komen,

Waarschijnlijk voel je zelf het beste aan wat je kunt eten, als je veel last hebt, eet dan vooral zachte dingen. Eerste dag ging bij mij nog prima, toen heb ik nasi op en vla. Tweede dag had ik meer last van de druk op mijn tanden, toen heb ik volgens mij als ontbijt yoghurt op, tussen de middag een goed gevulde soep en 's avonds ook soep en vla. Aardappelen en zachte groenten is dan trouwens ook wel goed te doen. Harde dingen zou ik de eerste dagen vermijden. Daarna gewoon kijken wat lukt. Ik zou wel oppassen met toffees, kauwgom en appels. De eerste twee blijven onwijs aan je slotjes plakken. De appels waren voor mij echt te hard (in stukjes gesneden gaat dan weer wel).