Ik ben ook bang voor de tandarts, maar banger voor de boor en het gehamer op je zenuwen als voor de prik. Al kan ik je de gehemelteprik ook niet aanraden
Zodra het verdoofd is en ik in de gaten heb dat het echt geen pijn doet, dan is het goed. Maar hiervoor had ik een tandarts die zonder verdoving (of slecht ingewerkte verdoving) direct in je zenuwen ging boren. Dan ga je echt door de grond. Ik ben nu over de grootste angst heen, maar ik hoef alleen maar het geluid van het fijne boortje te horen en ik begin al te shaken. Het 'ruwe' boortje daarentegen vind ik niet eng (want die gaat niet op je zenuwen
)
was echt zo'n slechte horrorfilm ofzo, heb ook nog een week met een dik gezicht rondgelopen. Moest eigenlijk een maand later terugkomen voor de tweede maar ben toen nooit meer teruggegaan
tot zo'n 10 jaar later ik echt last kreeg van een verstandskies aan de andere kant, er was geen ruimte meer. Was doodsbang, ben uiteindelijk hier in Tunesie naar de tandarts gegaan, heb zoveel prikjes gekregen als ik wilde en het was voorbij voor ik zelfs maar doorhad dat hij was begonnen
ben ik er meteen van af in één keer 

Hij hield hele verhalen terwijl die bezig was over vakanties enzo. Het was heel relaxed, hing een rustige sfeer, dus dan is het voor mij al vaak wel oke!
Mijn zus heeft het niet bij de kaakchirurg laten doen en daar heeft ze achteraf wel spijt van gehad.
Maar hoe dan ook moet het gebeuren.