Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
UMayDream schreef:Dan kun je denk ik beter dingen zeggen die hém raken, IMO.
'wat denk je dat ik voel als je me zo behandeld?' 'je kwetst me met wat je doet, en je bezorgt me veel verdriet' 'ik zak steeds dieper in een afgrond, en dat komt door wat jij doet' 'omdat je zelf ongelukkig bent, hoef je een ander nog niet ongelukkig te maken!' 'volgens mij heb jij nog heel wat te verwerken. doe dat eerst maar eens, dan praten we wel weer verder. tot die tijd laat je me met rust.'
Want als je gaat dreigen, zal hij daar tegen in gaan en met je in discussie gaan.
Bedacht door mn moeder trouwens. Dit is er één die ik in mn achterhoofd hou als pure zelfbescherming. Ik ben absoluut niet van plan om deze te gebruiken tenzij er klappen mijn kant op dreigen te vallen.. Want dan is het alles of niets.
UMayDream schreef:En weet je wat het mooie is..![]()
Dan kun je terugslaan, hem lekker in elkaar timmeren en dan is het niet eens jouw schuld want dan is het zelfverdediging..! ^^
Oke sorry, ik breng je nu op een verkeerd idee
Geloof me, mijn pa is VEEL erger.
'
UMayDream schreef:Tja, als je je moet verdedigen kun je maar het beste de kans grijpen om je woede eens flink erop los te laten he..
Precies.
'), mn spullen pakken en met een zeer voldaan gevoel in de trein naar huis stappen.
Teveel fantasie lies, teveel fantasie. Maar wauw. Het zou ZO mooi zijn. 

UMayDream schreef:Mm jammer genoeg gebeurt dat alleen in films
Maar, true, het zou heel mooi zijn
En die hele mooie rechtse mep kun je hem best geven vind ik, kies alleen wel 't goeie moment uit.
En dan vlak nadat ik m gemept heb op mn hakken heupwiegend weglopen *gooit haar over mn schouder*, en iedereen heeft de rest van zn leven respect voor me. 
En dan het 'I feel good' muziekje eronder. 
UMayDream schreef:En dan het 'I feel good' muziekje eronder.
Moet goed komen dit!

Liesje1611 schreef:UMayDream schreef:En dan het 'I feel good' muziekje eronder.
Moet goed komen dit!
Ik zie het zó voor me he, schitterend.
Jammer dat het dan in het echt alleen maar tegen kan vallen.. Dan gaat het waarschijnlijk zo:
'HAD JE WAT?! *praat per ongeluk met consumptie*'
Probeer hem tegen de kluisjes te duwen, verzwik mn enkel, haal uit met mn rechtervuist, sla tegen de kluisjes aan, kerm van de pijn, geef hem een scheve trap in zn kruis, duw hem met mn gewicht op de grond, krabbel omhoog, probeer zelfverzekerd weg te lopen maar ik ga vol op mn bek
Ghehe.
Ik hoop heel hard voor je dat het nou ook weer niet zó erg is
Liesje1611 schreef:UMayDream schreef:En dan het 'I feel good' muziekje eronder.
Moet goed komen dit!
Ik zie het zó voor me he, schitterend.
Jammer dat het dan in het echt alleen maar tegen kan vallen.. Dan gaat het waarschijnlijk zo:
'HAD JE WAT?! *praat per ongeluk met consumptie*'
Probeer hem tegen de kluisjes te duwen, verzwik mn enkel, haal uit met mn rechtervuist, sla tegen de kluisjes aan, kerm van de pijn, geef hem een scheve trap in zn kruis, duw hem met mn gewicht op de grond, krabbel omhoog, probeer zelfverzekerd weg te lopen maar ik ga vol op mn bek
Ghehe.