Maar je bent dan dus nog wel vruchtbaar? In mijn geval namelijk wel dan. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar je bent dan dus nog wel vruchtbaar? In mijn geval namelijk wel dan. 
, wacht even 'rustig' af.. Nell_ schreef:Oh dat zou dan misschien wel eens kunnen! Ik ben nu in 2 jaar tijd dan 2x ongesteld geweestMaar je bent dan dus nog wel vruchtbaar? In mijn geval namelijk wel dan.
Alleen komt het er niet uit dmv een menstruatie. 
Rinske schreef:Nell_ schreef:Oh dat zou dan misschien wel eens kunnen! Ik ben nu in 2 jaar tijd dan 2x ongesteld geweestMaar je bent dan dus nog wel vruchtbaar? In mijn geval namelijk wel dan.
Kan, dat je bijvoorbeeld net geluk hebt gehad dat je ten tijde van een sporadische eisprong geslachtsgemeenschap hebt gehad.
[edit] Dat zeg ik toch ook niet talisa, maar vind je "luie eierstokken" niet een beetje vaag van een huisarts??? Natuurlijk kan ik dat niet constateren, dat zal een gyn moeten doen, daarom vroeg ik dat ook...
Maar goed, nogmaals, niet alles gaat uiteraard volgens het boekje.
Talisa schreef:Nell_ schreef:Alle andere sypmtomen heb ik idd niet
Al ben ik ook niet verminder vruchtbaar. Hetzelfde als elke andere vrouw die gezond is. Maar ik heb alleen die menstruatie niet of nauwelijks
Prima dan toch?
Ik ervaar echt alleen maar voordelen, ongesteldheid is te dragen, puisten zijn minder, mijn libido is gezakt naar een normaal niveau
en ik word uiteraard niet zwanger.
pink dan ook gerust een traantje weg.

kellylero schreef:ik stop dus met de pil omdat we willen proberen dat ik zwanger raak maar wil dus pas na me vakantie zwanger raken vandaar, nou ga ik begin juni op vakantie dus denk niet dat ik dan 1 2 3 zwanger zal worden maar hoop dan wel snel.
maar ik heb ook ff wat anders, sinds begin april heb ik een opgezette onderbuik en zit ook echt beetje druk op dat ik er niet eens ff lekker op kan liggen, ik heb vorige week een test gedaan op zwangerschap maar ben dus niet zwanger. kan het door de hormonen van de pil zo zijn dat de test dus ook negatief test??
en voordat er vragen komen van waarom ben je nog niet naar de ha geweest dat komt omdat ze toch altijd zeggen van kijk het nog maar even aan
Ilona__ schreef:kellylero schreef:ik stop dus met de pil omdat we willen proberen dat ik zwanger raak maar wil dus pas na me vakantie zwanger raken vandaar, nou ga ik begin juni op vakantie dus denk niet dat ik dan 1 2 3 zwanger zal worden maar hoop dan wel snel.
maar ik heb ook ff wat anders, sinds begin april heb ik een opgezette onderbuik en zit ook echt beetje druk op dat ik er niet eens ff lekker op kan liggen, ik heb vorige week een test gedaan op zwangerschap maar ben dus niet zwanger. kan het door de hormonen van de pil zo zijn dat de test dus ook negatief test??
en voordat er vragen komen van waarom ben je nog niet naar de ha geweest dat komt omdat ze toch altijd zeggen van kijk het nog maar even aan
Een zwangerschapstest kan niet negatief zijn omdat je de pil slikt. De zwangerschapstest meet namelijk het HCG hormoon, en dit heb je alleen in je lijf als je zwanger bent. In principe is de test pas betrouwbaar vanaf de eerste dag nádat je ongesteld had moeten worden.

Hoffie777 schreef:Ik ben sinds eind januari ook gestopt met de pil. Direct mijn cyclus terug, maar ook de lichamelijke ongemakken waardoor ik ooit o.a. met de pil ben begonnen. De bloedingen de 1e 2 dagen zijn hevig en erge pijn/steken in mijn buik. Gelukkig wees iemand me op aleve feminax, echt een aanrader tegen de pijnen!
Ik denk dat ik een verwijzing naar de gyn ga vragen om d.m.v. een echo eens te kijken of alles wel goed is van binnen. Heb paar jaar geleden met chlamydia in het ziekenhuis gelegen, jammer genoeg daarna nooit meer onderzoek gehad of alles wel weer helemaal goed is van binnen.
Er is mij alleen gezegd dat er kans is dat er littekens op mij eileiders/eierstokken blijven waardoor het lastiger is om zwanger te worden.
Iemand hier ervaring mee of kan me er meer over vertellen?