Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
alleen een maartje. Mijn knieschijf staat aardig aan de buitenkant. Dit moeten we nu met fysio recht proberen te trekken en over 8 weken kijken hoe dit verbeterd. Verbeterd het niet zoals ze willen moeten ze daar operatief ook nog wat mee doen. Maar zover is het dan nu nog niet. Ook is de stabiliteit nog steeds een puntje maar ook daarvoor eerst met fysio op proberen te lossen
zij heeft ook al vanaf het begin gezegd dat ze dacht dat het met de knieschijf te maken had. Ook zei zij dat ze het niet had verwacht dat ik nu alsweer krukloos zou kunnen lopen omdat ik er al zolang mee liep. Ik blijf nu met 2 krukken lopen en helemaal zonder. Want met 1 kruk ga ik verkeerd lopen en met 2 rol ik mijn voet ook beter af en heb ik er alsnog eve veel gewicht op. Maar strompel nu voornamelijk al zonder kruk door huis heen. Tot hij moeier word dan pak ik de krukken er weer bij.
net heel stuk getypt had ik er telang over gedaan kan ik opnieuw beginnen hahah
nu op het moment geen pijn.
ook blijft de buiging nog steeds erg slecht. Kan nog steeds niet goed buigen. Al word hij wel steeds sterker want loop ondertussen al sinds 12 uur ergens zonder krukken. Oke zit meeste tijd hahaha.

ik kom zelf het bad in en uit en lopen gaat steeds beter gisteren de hele krukken niet meer aangeraakt.
de oefeningen helpen goed strekken gaat top de andere oefening ook maar alleen het buigen wil nog steeds niet goed gaan.
oke denk wel al dat het beter gaat maar voor mijn gevoel niet denk dat ik er miss te snel over dacht hahahahahaha
Ik heb nog niet gekoeld nee.. helpt dat echt.? Hij word wel al steeds dunner.
lopen word ook al steeds beter.

Hoelang duurde het tot je weer kon rijden.?
gisteren ook meer pijn gehad dus gisteren ook was minder gedaan maar vandaag lijkt nog weer slechter. ik beweeg ook veel in mijn slaap maar dat lijkt bij mij juist slecht te doen. Dus ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen. Paar stapjes terug doen of juist door zetten nu.?
snap ook wel met zo'n jong dier dat dat eng is ja. Ik heb dat nu ook dat het is mijn linkerbeen dus opstappen word miss nog wel eens wat haha agjhaa maakt ook niet uit. Zat gisteren te denken in het ziekenhuis zeiden ze dat hij na 6 weken volledig belastbaar moet zijn weer maar ik zit pas op 3 weken dus ben nog maar op de helft en gaat al aardig goed.
Was niet zo bedoelt jullie geven ook alleen maar goede raad. Ik ga vandaag alleen eventjes voelen hoe het ook voelt om weer te rijden. is op afgesloten terrein niemand in de weg.
ik ga niet nu zomaar het risico aan om gewoon de weg op te gaan terwijl ik niet zeker weet of het gaat lukken. maar hoe mijn knie nu aan voelt moet het denk ik wel lukken. Vorige week heb ik ook eventjes achter het stuur gezeten ( stilstaand) en toen kon ik de koppeling goed in drukken maar ik kreeg hem er moeilijk op en weer af daar was mijn knie niet bewegenlijk genoeg voor. Eergisteren ben ik weer achter het stuur gaan zitten (stilstaand) en toen weer gevoeld en toen kreeg ik mijn voet er makkelijk weer op en af en indrukken was nog steeds geen enkel probleem. Daarom denk ik dat het wel kan. Maar dat is dan nu eerst uit testen op het terrein hier en dan als ik weer thuis ben kleine stukjes oefenen en het zo weer opbouwen.