Is natuurlijk ook logisch. Als er 100 kilo af moet ben je sneller 1 kilo kwijt dan dat er maar 1 kilootje af hoeft
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Is natuurlijk ook logisch. Als er 100 kilo af moet ben je sneller 1 kilo kwijt dan dat er maar 1 kilootje af hoeft

Gezond!
unicorn_kiss schreef:Volgens mij heb je pech met je stofwisseling en doet jouw lichaam er alles aan om die vetten toch te behouden! Volgens mij gaat het vermeerderen van het aantal groeten ook niet meteen helpen. Wel zo gezond natuurlijk.
Mag ik ook vragen of je de pil neemt? Kan er ook mee te maken hebben.
Overigens duurt het afvallen bij de een langer dan bij de ander. Toen mijn vriend op zijn eten ging letten viel hij de eerste maand/anderhalve maand niks af. Daarna vlogen ze eraf en hij is nu 7 kg kwijt.
Maarre...als ik de porties eet die jij nu eet zou ik binnen notime 50 kg wegen... (mede door het stoppen met de pil en vervangen door nuvaring) want je eet echt niet veel!
). Dat maakt het ook makkelijker vol te houden. Wartertje schreef:vuurneon schreef:Waarom ben je gaan minderen met water drinken?
Ik ben van 0.5 naar 1 liter gegaan.
. Als dat erbij is, dan moet ik groter kopen! Dus mijn 4 kilo hebben meer vet dan jouw 5 kilo
Bizzybijtje schreef:unicorn_kiss schreef:Volgens mij heb je pech met je stofwisseling en doet jouw lichaam er alles aan om die vetten toch te behouden! Volgens mij gaat het vermeerderen van het aantal groeten ook niet meteen helpen. Wel zo gezond natuurlijk.
Mag ik ook vragen of je de pil neemt? Kan er ook mee te maken hebben.
Overigens duurt het afvallen bij de een langer dan bij de ander. Toen mijn vriend op zijn eten ging letten viel hij de eerste maand/anderhalve maand niks af. Daarna vlogen ze eraf en hij is nu 7 kg kwijt.
Maarre...als ik de porties eet die jij nu eet zou ik binnen notime 50 kg wegen... (mede door het stoppen met de pil en vervangen door nuvaring) want je eet echt niet veel!
Pech met stofwisseling bestaat niet.
De TS eet gewoon niet 'goed'.
Als je meer porties eet per dag, weet je lichaam bij wijze van spreken dat er altijd voedsel is. Na een tijdje past je stofwisseling zich daar op aan en gaat minder opslaan; waarom zou je opslaan als er toch altijd beschikbaar is?
Het 'uithongeren' door minder te gaan eten is echt een dooddoener. Daarmee verander je je stofwisseling ook, maar precies andersom; er is niet veel eten, dus zoveel mogelijk opslaan: je komt aan/blijft op gewicht. Daarom moet je dus goed verdelen, niet overdreven streng dieeten (ik ben 2 maanden bezig en 8 kg kwijt, terwijl ik nog regelmatig een stukkie chocolade wegwerk). Dat maakt het ook makkelijker vol te houden.
Fiffill schreef:Maar als je weet dat TS slecht eet (dat blijkt uit wat ze hier verteld) dan zou ik niet meteen 'pech met de stofwisseling' roepen. Ga eerst maar gezond eten, dan kun je verder kijken.

ben nog maar 1 maat afgevallen maar dat is niet representatief aangezien mijn cupmaat toch nooit van z'n leven in een 36'je gaat passen
heb nu 38 maar daar kijk ik niet zozeer naar. Het gaat me er vooral om dat ik me prettig voel
phormicola schreef:Ik voorspel dus ook dat TS na haar zeer drastische dieet het weinige eten niet meer vol kan houden. In de tussentijd is ze een hoop spiermassa verloren en zal ze dus alles weer aankomen + een aantal kilo's.
Been there, done that
Iemand die hier ervaring mee heeft? Ben er een beetje sceptisch over, vooral omdat ik mijzelf geen halt kan toeroepen!
Heb ik achteraf niet meer gepost, vandaar dat het misschien ontzettend onduidelijk was! 
Gaat prima hoor, boek mooie resultaten
lucifertje schreef:Ik had hier ook gelezen over het 1 daags schrans dieetIemand die hier ervaring mee heeft? Ben er een beetje sceptisch over, vooral omdat ik mijzelf geen halt kan toeroepen!
.