Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Romana01 schreef:*KLIK*we houden het van je te goed(al zie ik volgens mij precies voor mij wat je bedoelt
)
Pluizebolpum schreef:Dat vind ik dus zo leuk met boeken, dat je er bijna letterlijk helemaal in op gaat. Als ik een boek neerleg moet ik altijd weer even bijkomen...Maar zie liever het boek dan de film, de film is bijna altijd minder. Alleen de Millennium trilogie van Stieg Larsson, die klopte wel erg goed, vond ik zelf.Romana01 schreef:*KLIK*we houden het van je te goed(al zie ik volgens mij precies voor mij wat je bedoelt
)
nobel1 schreef:Bizar?! ik dacht serieus dat iedereen zegmaar een filmpje in zijn hoofd afspeelde wanneer hij/zij een boek las![]()
Daarom vind ik boeken leuker dan films omdat je dan je " eigen " film kan maken.
Maar leuk om te weten dat het dus beeld-denken heet, weer wat geleerd
NieneWiep schreef:Ik vraag me dus ook af, als de beelddenkers hier in zichzelf denken 'ohja, ik moet straks nog even naar de supermarkt om melk te halen', zien jullie jezelf dan echt door de supermarkt lopen met een pak melk in je hand?Als ik denk dat praat ik letterlijk gewoon tegen mezelf. Ik zie dingen niet voor me maar maak gewoon zinnen in mijn hoofd.