Weet je wat ik zo rot vind aan hardlopen; ik lig zovaaak over te geven een uur na het rennen!!! Zeker boven de 10 km, maar soms ook al bij 3.. leuk voor de winter, maar wilt toch gewoon weer gaan fietsen haha
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
missfitness schreef:Zo dat is ook een heel programma!
Ik ben ook super trots op mn buik hoor!! Hoe is jou buik dan?
Maar de spieren verstoppen zich nog onder een klein laagje vet.
Terwijl dat zeer waarschijnlijk niet zal gebeuren. Ben ik de enige met dat vreemde idee?

Mootje schreef:Nou, 2x dezelfde spiergroep trainen zou ik iig nooit doen 2 dagen achter elkaar
Evy zegt zelf ook telkens 'morgen een rustdag dus we zien elkaar overmorgen weer'
Ik ben van mening dat je je lichaam wel de tijd moet geven om te herstellen, of je nou 2km of 20km loopt!
Met krachttraining niet. Maar idd als je 20 km. gaat hard lopen zal je lichaam wel rust nodig hebben om te herstellen.
Het resultaat daarvan is dat ik in 1 week weer gelijk helemaal strak ben geworden
Wat natuurlijk erg fijn is, maar ik wil niet doorslaan. 3 keer in de week op de sportschool zijn is natuurlijk voldoende om in conditie te blijven.
) gemaakt, dus mag meteen aan de bak!
achter dat mijn veranderde eetgewoonten te zien zijn. Daar zijn we dus een stokje voor gaan steken!
Daar gaan we dus goed ons best voor doen!