Papagroom laat het lekker groeien hoor,

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

HolyPope

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 12:16

woofie schreef:
Winged schreef:
Het gaat niet om 'vies' in dit geval. Het gaat meer om hoe het staat, puur uiterlijk dus ;) En dat mag je ijdel noemen of wat anders.

Oh?? vanwaar dan dat "IEUW" geroep en uitspraken als "er hondsberoerd van worden" en "smerig" ??

Waarschijnlijk omdat sommige dat zo vinden...?

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 12:21

Maritje1991 schreef:
Zelf haal ik het ook weg, behalve benen, die doe ik alleen op vakantie :') had ik ze maar nooit geschoren, dan was het helemaal niet nodig geweest. Nu wel omdat ik er eenmaal aan begonnen ben.

Dit is een fabeltje Maritje,

Als je een haar halverwege afknipt wordt ie niet dikker.
Dit is in feite ook wat je doet door scheren, halverwege maai je hem om! :D
De oudere haren worden wel wat dunnen doordat ze wat slijten door broeken etc.
Epileren kan geloof ik weer wel voor dunnere haren zorgen!

Ik scheer altijd in de winter, hoewel m'n benen en bikinilijn niet dagelijks, zo om de 1 a 2 dagen. In de zomer epileer ik wel, dan moet het gewoon goed kaal (de benen dus, bikinilijn moet ik maar is laten harsen oid, nu scheer ik die).

MaritB

Re: Papagroom laat het lekker groeien hoor,

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 12:24

Nouja, vroeger had ik gewoon bijna witte haren en voelde je ze amper.
Sinds ik ben gaan scheren zie je ze zitten en worden ze steeds dikker

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 12:28

Maritje1991 schreef:
Nouja, vroeger had ik gewoon bijna witte haren en voelde je ze amper.
Sinds ik ben gaan scheren zie je ze zitten en worden ze steeds dikker

Is gewoon de structuur van je haar. Het kan simpelweg niet dikker worden door scheren. Op de leeftijd dat je begint met scheren zijn ze vaak ook nog wat dunner en lichter.
Maar ik zou zeggen, epileer ze is, dan komen ze vaak wat dunner terug!

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 12:32

nou ik vind het wel prettig als het downunder niet zo een oerwoud is :P
Maar waxen... dat kan ik niet geloven!

Angeliekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 12:38

Ach wij doen het ook, waarom de mannen niet? *D Ik heb dan wel een vriend die zijn onder- en bovenbenen scheert ivm het wielrennen. Zat toen ik dat voor het eerst zag wel raar te kijken hoor :Y)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 13:16

Ik vind het voor beide partijen (man en vrouw) wel zo fris om de boel te scheren (of waxen als men daar voorkeur voor heeft). Zo'n droogloopmat bij de schaamstreek en van dat pruimtabak onder iemands oksels vind ik persoonlijk weerzinwekkend en niet echt hygiënisch (ieder voor zich uiteraard, maar volgens mij werd de mening van de bokkers gevraagd ;) ). Toen ik nog op kantoor werkte, had de kantinejuffrouw zo'n pak shag onder haar armen en liep gewoon met een hemdje aan de broodjes te smeren. Sindsdien at ik dus niet meer in de kantine, maar nam mijn brood mee van huis. Brrrr..... 8-)

Cyrilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 13:36

Ik houd niet van die über-gegroomde metro mannen.
Mannen moeten wel mannelijk blijven en zodra ze langer voor de spiegel staan dan ik met hun crèmepjes, haargels en epilatoren, knap ik spontaan af. :Y)
Mannen horen voor mijn gevoel gewoon wat haar te hebben in de schaamstreek, op de benen, armen en borst. Bijhouden en trimmen down under en onder de oksels: oké, graag zelfs, maar niet compleet kaal. :n

Anders is het als ze té behaard zijn (rug en schouders), dat haar mag juist weer helemaal weg! :D

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 13:41

Ik vind al dat getut toch niet zo erotisch eigenlijk....
Zo'n kaalgeplukte kip met teveel smeersels, te brede schouders en een ijdele kop erboven is toch een beetje een turn off.... Ik kan objectief best waarnemen dat zoiets er goed uitziet, maar er gebeurt gewoon niks 'van onder' ;-) Geen kriebels.... ;-)

Nee, ik ga toch meer voor 'oer' vrees ik...

Ik vind borsthaar en allerlei ander haar ook helemaal prima, geen haar vind ik ook prima... het zal me 'worst' wezen.... (goede woordkeus).
Ik begrijp niet waarom mensen haar ineens 'vies' vinden, een gewassen haar is een schone haar me dunkt!
Als mensen kaal moesten zijn werden ze wel zo geboren....

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 13:44

daar zit wat in Ninx, maar helaas is dat niet zo..
Ik ben ook wel van mening dat been/arm haar moeten laten zoals het is.. "mooi" borsthaar vind ik wel mannelijk..
Maar daar onder moet het op zijn minst getrimd zijn.. :Y) ik hou niet zo van haren in mijn mond

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 13:46

JuliaMaria schreef:
Cowgirl schreef:
MOETEN wij? Staat dat in de wet ofzo?. Je hoeft niet hoor :o

Was het maar zo'n feest... Word steeds weer hondsberoerd als ik na mijn dagelijke sportschoolbezoekje in de kleedruimte kom en al die verwilderde vrouwen zie: okselpluimen (vaak nog meer dan mannen), gewoon een volledig bebost veld aan haar tussen de benen en beenharen die ik van 4 meter afstand nog kan zien zitten.... Kom op vrouwen: mannen zijn er niet voor niks, laat hun maar ietwat pluizig zijn, maar wij zijn daar niet voor.... ;(

Mijn reactie is altijd standaard "OH GOD" :oo *Pokerface* gevolgd door minuten van zwijgende verbazing }:0 Dan moet je haast al een jaar geen seks hebben en de hoop maar hebben opgegeven.... :(:)

Misschien hebben die behaarde vrouwen minnaars bij bosjes in de rij staan.... Blijkbaar zijn ze tamelijk schaamteloos, en dat werkt goed tussen de lakens! Gooi maar lekker los dat woeste lichaamshaar!!!! Whoeiiiii!!!!

On a more serious note: kun je je daar nu werkelijk aan storen? Ik kan me bijna niets voorstellen dat er nog minder toe doet.... Laat mensen lekker trots zijn op hun ontplofte mol tussen de benen!

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 13:48

JuliaMaria.. ik vind het ook behoorlijk ranzig als ik het zie..
mensen moet het zelf weten, maar ik zou het echt neit willen zien/tegenkomen.. :r

Authentic

JuliaMaria schreef:
Cowgirl schreef:
MOETEN wij? Staat dat in de wet ofzo?. Je hoeft niet hoor :o

Was het maar zo'n feest... Word steeds weer hondsberoerd als ik na mijn dagelijke sportschoolbezoekje in de kleedruimte kom en al die verwilderde vrouwen zie: okselpluimen (vaak nog meer dan mannen), gewoon een volledig bebost veld aan haar tussen de benen en beenharen die ik van 4 meter afstand nog kan zien zitten.... Kom op vrouwen: mannen zijn er niet voor niks, laat hun maar ietwat pluizig zijn, maar wij zijn daar niet voor.... ;(

Mijn reactie is altijd standaard "OH GOD" :oo *Pokerface* gevolgd door minuten van zwijgende verbazing }:0 Dan moet je haast al een jaar geen seks hebben en de hoop maar hebben opgegeven.... :(:)

Ik vind jouw reactie te zot voor woorden, bij mij gaat alles eraf maar het blijft iemand zijn/haar persoonlijke keuze. Kom op vrouwen: dat haar groeit er nou eenmaal. Wil je het eraf haal je het eraf, wil je 't laten zitten, laat je het toch zitten.

Ik snap niet waarom mensen zich genoodzaakt voelen om zich te bemoeien met andermans lichaam. Mijn vent moet zelf maar weten wat hij er mee aan moet. :j

Ninx

CalvinenGino schreef:
daar zit wat in Ninx, maar helaas is dat niet zo..
Ik ben ook wel van mening dat been/arm haar moeten laten zoals het is.. "mooi" borsthaar vind ik wel mannelijk..
Maar daar onder moet het op zijn minst getrimd zijn.. :Y) ik hou niet zo van haren in mijn mond

Je mond? Huh... wat doe je dan toch helemaal daaronder....? }:0

Een beetje trimmen van onder werkt uitstekend om de sportieve prestaties niet nadelig te laten beïnvloeden door de bossen haar die je er anders per ongeluk uittrekt wanneer je iets te enthousiast te werk gaat.... niet erg sfeerverhogend. Dus ja: functioneel trimmen is prima.
Maar zo'n kale piemel ziet er toch wel een beetje uit als een dode kip.... geen gezicht.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 13:50

meer een kippe...nek(je)... _O-

DaphneR93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 13:51

Als je mij een paar jaar geleden had verteld dat ik een vriend MET borsthaar zou krijgen en die de knapste en heerlijkste van de hele wereld zou vinden had ik je echt compleet voor gek verklaard!! Maar ja nu is ie er, met haar en gaat regelmatig naar de waxbar om vanalles bij te werken :+ Maar zijn borsthaar is verboden haha. Maar ik ben het er wel mee eens dat er plekken zijn waar het in ieder geval gekortwiekt stukken aantrekkelijker is!

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 13:52

CalvinenGino schreef:
JuliaMaria.. ik vind het ook behoorlijk ranzig als ik het zie..
mensen moet het zelf weten, maar ik zou het echt neit willen zien/tegenkomen.. :r

Ik zou het al bijna laten groeien en overal tonen in het openbaar om een dergelijke reactie uit te lokken eigenlijk....
Dus iedereen moet kaal zijn (wat we van nature niet zijn)? En liefst ook nog bruin (wat we van nature ook niet zijn wanneer blank)?

Ik juich een verzorgd uiterlijk absoluut toe, je mag je 'tempel' best koesteren.... maar om nu iedereen met lichaamsbeharing maar te parkeren in de 'vieze mensen hoek' vind ik licht abnormaal te noemen....

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 13:54

DaphneR93 schreef:
Als je mij een paar jaar geleden had verteld dat ik een vriend MET borsthaar zou krijgen en die de knapste en heerlijkste van de hele wereld zou vinden had ik je echt compleet voor gek verklaard!! Maar ja nu is ie er, met haar en gaat regelmatig naar de waxbar om vanalles bij te werken :+ Maar zijn borsthaar is verboden haha. Maar ik ben het er wel mee eens dat er plekken zijn waar het in ieder geval gekortwiekt stukken aantrekkelijker is!

Ik heb er ook 1 (al lange tijd, en knap behaard), in een reeks van exen met borsthaar (die trek ik aan klaarblijkelijk).... en ik denk er niet aan dat hij zijn kostbare tijd moet gaan zitten verdoen om die haren te laten verwijderen? Waarom? What's the use? Hij is prima zoals hij is... als ik dat niks vond had ik voor een ander moeten kiezen.

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 13:55

Netjes bijknippen is voldoende :j
Borsthaar daarintegen.. :r

DaphneR93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 13:56

Ninx schreef:
DaphneR93 schreef:

Ik heb er ook 1 (al lange tijd, en knap behaard), in een reeks van exen met borsthaar (die trek ik aan klaarblijkelijk).... en ik denk er niet aan dat hij zijn kostbare tijd moet gaan zitten verdoen om die haren te laten verwijderen? Waarom? What's the use? Hij is prima zoals hij is... als ik dat niks vond had ik voor een ander moeten kiezen.

uhh hij doet het zelf hoor :D En idd ik hou van hem om wie hij is (anders had ik idd een andere moeten kiezen) dus respecteer zijn keuze! Behalve zijn borsthaar dan dat mag er echt niet af :+

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 13:57

Diaz schreef:

Goed, dus je zou graag je maaginhoud over mijn partner ledigen?
Ik zal het hem zeggen...

Sorry, je kunt toch niet zeggen dat dat iets is om van te kotsen?
Als mannen nu hetzelfde zeggen over grote tepels, dikke reten of cellulite vinden we dat lompe zakken... maar dit mogen wij wel over mannen zeggen?
Ik vind het eigenlijk not done...

DaphneR93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 13:58

Diaz schreef:

hihi moet lachen om jou reactie, had ik zelf kunnen zeggen paar jaar geleden.

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 13:58

DaphneR93 schreef:
uhh hij doet het zelf hoor :D En idd ik hou van hem om wie hij is (anders had ik idd een andere moeten kiezen) dus respecteer zijn keuze! Behalve zijn borsthaar dan dat mag er echt niet af :+

Dan begreep ik je verkeerd... ik dacht dat het borsthaar er juist van jou af moest... sorry.

Ik probeer nog steeds een beeld te schetsen van een man in een waxbar... sorry, ik ben daar geloof ik iets teveel van de 'oermannen' voor.....

DaphneR93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 14:02

Ninx schreef:
DaphneR93 schreef:

Dan begreep ik je verkeerd... ik dacht dat het borsthaar er juist van jou af moest... sorry.

Ik probeer nog steeds een beeld te schetsen van een man in een waxbar... sorry, ik ben daar geloof ik iets teveel van de 'oermannen' voor.....

Neeeeeee borstharen blijven hoor, ik vind het ook heel mannelijk. Maar ik kan me dus ook niets bij die waxbar voorstellen!! Je moet er nog reserveren ook als man zijnde haha! En nog erger...de menukaart bestaat zelfs uit neushaar waxen!!!! Hoe dan? hahha

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 14:03

als ik aan waxbarren denk, dan zie ik een behaarde mannenborst voor me, met precies in het midden zo'n heel wit haarloos rechthoekje *en toen durfde ik niet meer*