Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cantheon schreef:Zelf ben ik fysiotherapeut en ik wil je toch even waarschuwen. Heel erg veel fysiotherapeuten houden er een foute behandeling op na en willen veel te veel aan die schouder lopen prutsen. Ik heb toevallig net mijn scriptie af over fysiotherapie bij de frozen shoulder en zoek alsjeblieft iemand die rustige oefentherapie en wat mobilisaties doet (bij voorkeur zelfs een manueel therapeut die mobilisaties met actieve oefentherapie combineert) en verder niet teveel. Zeker in het begin maak je het er alleen maar erger mee. Als je het interessant vindt, kan ik je wel een stuk info sturen met daarin ook de behandelvormen en hun bewijs daarvoor. Heel veel sterkte in ieder geval, het is een enorm rottige aandoening!
Tilmar schreef:@tootje: moet je helemaal geen oefeningen doen? Want een frozen shoulder krijg je als je door een ontsteking ofzo pijn aan je schouder hebt en deze niet goed gaat bewegen. Het lijkt me dat als je een half jaar in een band zit dat dan alle bewegingsvrijheid verdwijnt.. dan is je ontsteking misschien opgelost maar heb je alsnog een fs.