Ja maar lees goed.. ik ben geblondeerd, dat is jeel anders dan dat je al blond haar van je zelf heb. mijn haar is zo blond geblondeerd dat het bijna wit is
Ik probeer je alleen maar te helpen.. Je kan het nu gewoon verven.
JA het wordt groen als je het zomaar klakkeloos gaat verven. NEE het wordt niet groen als je het door een goede kapper laat verven. NEE daarvoor hoef je niet 2 uur onder de droogkap te zitten (hoe komen ze erop)
Gewoon laten verven, niet 2 uur onder de droogkap, geen hoge prijs....
En als je je haar laat knippen wordt het neit minder gezond. Je knipt idd wel de slechtste delen uit het haar. Hierdoor oogt het weer gezonder. Het groeit er echter niet sneller van, en de rest van het haar wordt er ook niet "gezonder" op .
ik lees TE veel op internet dat het groen of rood word en ik wil echt kastanje bruin. zelfs bij de kapper in de stad zegt dat het groen word omdat het zoo erg geblondeerd is.. sorry geloof hun eerder nu weer even terug naar de extensions waar ik eigenlijk een vraag over had
Vind je de foto die ik net plaatste groen dan? Ik probeer je te helpen, ik snap dat je niet voor aap wilt lopen met te veel uitgroei, zeker voor je representatie bij je werk.
Wachten heeft ook geen zin... Het is niet zo dat het over een paar weken minder groen wordt namelijk... Dus waarop wacht je? Vraag dat eens aan je kapper.
we wachten tot het ergste blond er uit is gegroeit wat nu ongeveer nog paar weekjes wachten is en 1 x knippen dan kan de verf erin. nee wat jij net plaatste was niet groen maar dat meisje d'r blonden haar is niet zo blond als dat ik het had. en de onder kant was door dat blonde helenmaal dood. zij zegt : als ik je nu verf word je groen we halen dit stuk er af en dan wachten we 6 weken dan knip ik je nog een keer zodat het ALLER witste er uit is en dan verfen we het bruin. de onderkant was dood en echt super wit.
ik zeg niet dat ik het beter weet.. en ik zeg ook niet dat ik langer voor banketstaaf wil lopen ik vroeg me alleen af wat voor extensions jullie me aanraden en of je flipp in in een staart kon dragen. en ik zeg alleen wat de kaper dr van zei
VonDutch
Geplaatst: 12-03-12 16:40
@justashley : heb je geen foto van jezelf, ben wel heeel benieuwd hoe blond(t) jij bent .. Daarbij heeft focussed gewoon gelijk.. ik ben ook van bruin naar p*rno blond gegaan en toen weer van p*rno blond naar bruin, op d'n zelfde dag!
JustAshley
Geplaatst: 12-03-12 16:44
Dat het net gekleurt was.. maar het lijkt mij tog wel dat zij het weet en dat ze dat sort dingen niet zo maar zegt
sashafierce
Geplaatst: 12-03-12 16:58
Jeetje.. Zou niet 6weken met (zulke) uitgroei nog willen rondlopen.. Daarbij, haar tot over je borsten afknippen tot aan je schouders?! Pfoee, dat is wel erg radicaal zeg!
Verder ben ik ook van blondje naar bruin (en nu van bruin naar blond) gegaan, met een goede kapster kan dat prima! Zoals de rest hier ook zegt.
Verder als je vragen over extensions hebt kun je ook eens het topic (incl de voorgaande) doorlezen. Daar wordt al een boel info gegeven!
Een flip in kun je niet in een hoge staart of middel hoge staart dragen, is mij nog nooit gelukt. Als je goeie extensions koopt (echt human hair) kun je ze gewoon mee laten verfen,, heb ik ook gedaan en dat kan prima
JustAshley
Geplaatst: 12-03-12 17:03
ik heb al veel door gelezen. ik baal ook echt dat het ZO kort is geknipt maar eigenlijk was het wel nodig want dood was het wel. ik vind het raar dat jullie allenmaal zeggen dat het kan ( niet dat ik jullie niet geloof) terwijl ik op internet lees dat het dan echt groen word en dat zei de kapper in het centrum ook
Het wordt idd groen als je het niet door een goede kapper laat doen of zelf doet.
Omdat het geblondeerd is is er een zeer laag gehalte rode pigmenten in het haar. Als je het "normaal" bruin zou verven is er dus nog steeds een tekort aan roodpigmenten, waardoor het groen wordt. Daarom moet je het "speciaal" laten verven (dus door een kapper die er verstand van heeft) want deze doet er dan meer rood pigment in zodat de balans groen en rood weer goed is.
Ben het met Focussed eens, in principe kan alles, zolang diegene er maar verstand van heeft En nee nu bedoel ik niet gelijk dat jouw kapper niet weet waar ze over praat....
Sommige kappers zijn gewoon minder goed in moeilijke kleuringen en durven het daarom niet aan. Dat maakt een kapper niet slecht of onwetend. Maar er zijn kappers die dit gewoon goed kunnen (en dus kappers die het niet kunnen of aandurven).
Staat je mooi! ja dan ga ik ook voor de 180 gram aangezien ik zelf dik haar heb kunnen ze in een staart ? aangezien dat moet met mijn werk
sashafierce
Geplaatst: 12-03-12 23:48
Iemand zei ook dat je heel goed op ebay kunt kopen.. mss kun je diegene ook eens PB-en?
Ik heb nu wax en clip-ins ervaring.. Kan wel zeggen dat de wax extensions vele malen fijner zijn. Ik heb komende vrijdag dan ook weer een afspraak voor (indian gold) wax extensions te laten zetten.
Die clips zijn leuk voor extra met uitgaan of iets dergelijks. Iedere dag indoen is iig niets voor mij
Edit; ja als je een beetje handig bent krijg je ze in een staart, is wel even oefenen. Hier staan ook filmpjes over op youtube
Courses
Geplaatst: 13-03-12 18:24
_Michelle__ schreef:
Hoe werken die Clip in Extensions. Laten jullie die gewoon in om te wassen of mag dat juist niet? Kun je je haar ook nog vast doen als je ze in hebt?
Ik was ze 1x in de 2 weken ( los uiteraard, clips glijden uit je haar als je haar nat is ) en daar blijven ze wel gewoon mooi onder. Ik draag m'n haar vaak los, maar je kan het prima in een staart, knot, vlecht what ever dragen
JJenniferxxx
Geplaatst: 15-03-12 13:06
Weet iemand waar je voor een mooie redelijke prijs goede extensions kan halen? ik vind het allemaal zo duur op die sites.. Ik heb trouwens haar dat net over de schouder valt.. even een foto,het is nu misschien iets langer, maar scheelt niet veel: Welke lengte extensions zal ik nodig hebben? ik wil het tot halverwege mijn rug of misschien zelfs langer. In films en series zie ik vaak van die vrouwen die ook heel lang haar hebben (duidelijk extensions) en dan met die krul erin, dat zal wel behoorlijk prijzig zijn, bij welke shop dan ook!?