Dus verschillende theorieen, maar daar zal er toch wel een van waar zijn?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
klinkt lekker!
als dat mij beter zou maken.. Enige wat mij tegen zou staan is dat het niet wetenschappelijk bewezen is.. r_oo_sj_e schreef:klinkt lekker!
Naja als het écht zou werken, en ik zou ziek zijn om wat voor een reden dan ook, zou ik geen nee zeggen hiertegen hoor!als dat mij beter zou maken.. Enige wat mij tegen zou staan is dat het niet wetenschappelijk bewezen is..

Mareska schreef:Ik ben wel benieuwd wie er inmiddels aan het smeren is met een bepaald goedje en daar al resultaat van heeft?
Ben zelf druk aan het scrubben geweest de laatste keren dat ik gedoucht heb en ik moet zeggen dat het best goed werkt.Maar het is helaas nog niet helemaal weg..

krijg je een heerliujk zacht velletje mee maar die bultjes krijg je er niet mee weg 
) maar nu is het juist een kwestie van 1x de week bijhouden. 

r_oo_sj_e schreef:Ben vooral benieuwd of Arrabel nog teruggebeld is!

Morrow_Less schreef:Ureum is een stof die het afschilferen van de huid bevorderd en de zeer droge huid enorm voed. En KP ontstaat door keratine dat niet voldoende kan afgevoerd worden omdat de huid niet goed vervelt, daarmee dat het de KP verminderd. Deze lotion is te koop bij de apotheek en je hebt ze voor verschillende doeleinden (huid, gezicht,.....) en verschillende percentages