-

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LindyTH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-12 19:49

-
Laatst bijgewerkt door LindyTH op 05-06-24 11:20, in het totaal 1 keer bewerkt

LindyTH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-12 11:52

-

LindyTH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-12 12:02

-

xDramaQueen

Re: Speciallita Nagellak Besteltopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 13:08

en administratiekosten lindy, ik heb zelf toen een factuur gehad, van de 40 euro moest ik er 20 éxtra betalen..

LindyTH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-12 13:31

-

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 13:40

douane,
zoals ik al eerder al eens heb gemeld, nagellak moet door een aantal landen heen, het gaat niet rechtstreeks, sommige zien nagellak als een verboden middel dat verstuurd mag worden omdat het chemisch zou zijn, met een grote doos (bestelling) valt dat dus op en kan dat er sneller uit gehaald worden.

paar pagina's terug leg ik dat uitgebreider uit

edit:

xDramaQueen schreef:
Dames ik wil niet vervelend zijn maar denk dat het wijs is om eerst contact op t nemen met de site waar je besteld voordat je zo voor verassingen staat wbt de verzendkosten en de verpakking, als er een grote doos richting jullie kant op komt en er staat geen gift op kan hij open gemaakt worden, hier in nederland mag je nagellak verzenden, buitenland is dat echter niet altijd zeker.

Voor de hoofdbesteller, misschien een tip om alleen vaste posters laten mee bestellen of van te voren laten betalen, been there done that, zat ik daar met mijn goeie gedrag :')

WARNING: Please note that cosmetics and nail polish are restricted for import by many countries. The Brazillian Post Office provided a list with countries that have restrictions (see below).

*Countries with restrictions:
Afghanistan, Albania, Algeria, Andorra, Anguilla, Antarctica, Antigua and Barbuda, Armenia, Aruba, Bahamas, Bangladesh, Barbados, Belize, Benin, Bermuda, Brunei, Bulgaria, Burkina Faso, Burma, Burundi, Cambodia, Cameroon, Central African Republic, Chad, Chile, Christmas Island, Cook Islands, Croatia, Cuba, Cyprus, Denmark, Dominica, Dominican Republic, Egypt, El Salvador, Eritrea, Estonia, Fiji, Finland, French Guiana, French Polynesia, French Southern and Antarctic Lands, Gabon, Gambia, Gaza Strip, Georgia, Ghana, Gibraltar, Glorioso Islands, Greenland, Grenada, Guadeloupe, Guam, Guatemala, Guernsey, Guinea, Guinea-Bissau, Guyana, Haiti, Honduras, Hong Kong, Hungary, Iceland, India, Indonesia, Iran, Iraq, Israel, Italy, Jamaica, Japan, Jersey, Jordan, Kazakhstan, Kenia, Kyrgyzstan, Kiribati, North Korea, South Korea, Latvia, Lebanon, Lesotho, Liberia, Libya, Lithuania, Luxembourg, Macedonia, Madagascar, Malawi, Malaysia, Maldives, Mali, Malta, Marshall Islands, Martinique, Mauritania, Mauritius, Mayotte, Micronesia, Moldova, Monaco, Mongolia, Montserrat, Mozambique, Namibia, Nauru, Navassa Island, Nepal, Netherlands Antilles, New Caledonia, Niger, Nigeria, Niue, Norfolk Island, Northern Mariana Islands, Norway, Oman, Pakistan, Palau, Papua New Guinea, Pitcairn Islands, Poland, Puerto Rico, Qatar, Reunion, Romania, Rwanda, Saint Helena, Saint Kitts and Nevis, Saint Lucia, Saint Pierre and Miquelon, Saint Vincent and the Grenadines, Samoa, San Marino, Sao Tome and Principe, Saudi Arabia, Serbia and Montenegro, Seychelles, Sierra Leone, Singapore, Slovakia, Slovenia, Solomon Islands, Somalia, South Africa, South Georgia and the South Sandwich Islands, Spratly Islands, Sri Lanka, Sudan, Suriname, Svalbard, Swaziland, Syria, Taiwan, Tajikistan, Tanzania, Thailand, Timor-Leste, Togo, Tokelau, Tonga, Trinidad and Tobago, Tromelin Island, Tunisia, Turkey, Turkmenistan, Turks and Caicos Islands, Tuvalu, Uganda, Ukraine, United Arab Emirates, Uzbekistan, Vanuatu, Venezuela, Vietnam, Virgin Islands, Wake Island, Wallis and Futuna, West Bank, Western Sahara, Yemen, Zambia, Zimbabwe.

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 13:42

Ik heb nog steeds intresse om te bestellen, volg het nogsteeds even onder voorbehoud

Miri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 13:43

Ook ik volg het nog tot nader nieuws !

LindyTH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-12 13:46

-

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 13:49

In nederland is het "officieel" niet toegestaan en dat geldt voor alle landen waar het doorheen moet, nu is nederland niet zo heel streng maar als ze er centen op kunnen verdienen doen ze dat :')

Zoals ik hierboven ook zeg, wil niet doemdenken maar dat jullie weten dat er een risico aanzit ;)

LindyTH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-12 13:57

-

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 13:58

Dat word of vernietigd of ze zenden het terug :j

LindyTH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-12 14:03

-

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 15:59

:j
alleen hoe kleiner de hoeveelheid (kleine verpakking td etc) word er vrijwel nooit uitgepikt, als je nou een doos besteld waar er zo'n 40 inzitten dan word t een andere zaak :')

LindyTH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-12 16:32

-