Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

tamary schreef:Ik wil ze ook niet, en dat was altijd al zo (inmiddels 35). Vrouw zijn staat niet gelijk aan moeder zijn.
Net of dat het enige "leuke" is op deze wereld....(ja leuke tussen aanhalingstekens, ik kan nog steeds niet bedenken wat er nou zo leuk zou moeten zijn aan zwanger zijn)Esther28 schreef:tamary schreef:Ik wil ze ook niet, en dat was altijd al zo (inmiddels 35). Vrouw zijn staat niet gelijk aan moeder zijn.
Juist, maar krijg ze dat maar eens aan het verstand gepeuterd. En als je dan roept dat je iets leuks te vertellen hebt wordt er vaak meteen gedacht dat je zwanger bentNet of dat het enige "leuke" is op deze wereld....(ja leuke tussen aanhalingstekens, ik kan nog steeds niet bedenken wat er nou zo leuk zou moeten zijn aan zwanger zijn)
Nee hoor, hier totaal en absoluut geen biologische klok, rammelende eierstokken of iets in die trant. Maar kennelijk kom je van een andere planeet als je die mening bent toebedaan! Waar anderen een schattig beebietje met een kennelijk hoog koesie-koesie gehalte zien, zie ik een jengelende, geldvretende poepmachine.
hihi.
picobello schreef:Ik heb als kind geen poppen gehad zelfs, alleen knuffels en autootjesDat is nu 25 jaar later nog zo, ik heb katten en een auto
. 
xSCWx schreef:Fijn dat er meer vrouwen zijn die geen kids willen, behalve mijn 2 tantes ken ik geen enkele vrouw onder de 30 die geen kinderwens heeft.
Maargoed, ik kan wel zeggen "ik wil nu nog geen kinderen" maar ik denk dat ik mijn vriend dan valse hoop geef
Kaula schreef:Mensen met kinderen zijn weer erg hatelijk tegenover mensen die geen kinderen willen,
dus dat komt goed uit! Mensen die geen kinderen willen zijn egiostisch, raar, geen echte vrouw...
Kaula schreef:Mensen met kinderen zijn weer erg hatelijk tegenover mensen die geen kinderen willen,
dus dat komt goed uit! Mensen die geen kinderen willen zijn egiostisch, raar, geen echte vrouw...
dat zal nog leuk worden.

Jolliegirl schreef:Ik wil geen kids.....Ik werk met kids en daar hou ik het bij...
Vriendlief wil wel kids... Ik niet... dus tsja...dat zal nog leuk worden.
WIl het écht niet.. niet met deze economie.. deze wereld..![]()
Ik vind het wel moeilijk om te zeggen.. want er zijn zoveel mensen die zo graag kinderen willen maar ze niet kunnen krijgen......
, ik werk met pubers da's al erg genoeg
. Pubers vind ik wel leuk, maar baby's vind ik niks
.
Mag ik nog mee oppassen als mijn vrienden die leeftijd krijgen..