mick75 schreef:Wat voor mij niet meewerkt is dat vriendlief niet kan slapen zonder de radio, en ik het liefste in stilte lig. In de praktijk wint vriendlief het dan, zijn werk betaalt beter dus hij bepaalt.
Moest wel lachen om deze opmerking
. Hebben jullie nog een 2e slaapkamer waar je eventueel kan gaan slapen in stilte?
Krijgen jullie al die pammetjes en andere medicatie gewoon voorgeschreven van de HA?
Wat kan het Slaapcentrum Kennermerland doen voor je Sylke?
Ben vanacht uiteindelijk maar op de bank gaan liggen, mijn vriend werd gek van mijn gedraai en opstaan en weer gaan liggen en weer draaien. Hij heeft ook zijn slaap nodig natuurlijk.
Nog een tip, baad het niet dan schaad het niet: paracetamol met coffeine!! Dat wil bij mij nog weleens helpen (neem het alleen als ik griep heb, maar het valt me op dat ik er best op slaap).
Sylke: goed in de gaten houden die bijwerkingen en gedachtes. Laat je echter ook niet gek maken door horrorverhalen. De een is er wel vatbaar voor en de ander niet. Ik ben juist heel erg blij dat er AD bestaan, zonder had ik hier nu niet meer geweest (had dan waarschijnlijk 3 jaar geleden me van het leven beroofd door een zeer ernstige depressie). Nu geniet ik echt weer van het leven en ben ik zo blij dat ik nog leef!
De een heeft dagelijks zware medicatie nodig voor bijvoorbeeld reuma (zoals mijn moeder), de ander voor zijn geest. Medicijnen blijven chemische oliebol, zowel voor lichamelijke als geestelijke klachten maar als het werkt, dan werkt het.