Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Froukje1993 schreef:Froukje1993 schreef:Ts, mag ik vragen wat je doel van dit topic eigenlijk is? Gewoon nieuwschierigheid.
Mag ik hier nog antwoord op?Want volgens mij ben je toch niet van plan om hem alsnog te halen.
passieAppel schreef:Froukje1993 schreef:Mag ik hier nog antwoord op?Want volgens mij ben je toch niet van plan om hem alsnog te halen.
En neem jij 'm terug op grond van dit topic?
Ik ga de prik zekersteweten niet meer halen. Mijn doel; geen idee. Laten we zeggen: gewoon nieuwschierigheid.
Bizzybijtje schreef:Niet weer dat gezeur he
Over die inenting tegen hersenvliesontsteking was ook een heleboel gezeur, bleek later ook niets te zijn.
TS, maak gewoon zelf je keuze![]()
Ik heb hem gewoon gehaald, en ik loop ook nog rond. Welkom in de wereld van massahysterie.
grapje. Wel is al beslist. Blue_Eyes schreef:Oh, dat is ook zo, waar een wil is, is een weg. Maar het is écht een zware weg. Ik denk dat zelfs als je erbij staat, het nog niet half zo zwaar overkomt als het in feite is. Maar goed, laten we maar hopen dat het niet nodig is en die prik geen nare bijwerkingen heeft.
passieAppel schreef:En wat nou als dus blijkt dat die hele enting niet werkt en dat iedereen het toch nog krijgt en daarvoor eerst nog onvruchtbaar
Wat eigenlijk niet kan, maar dan had ik toch echt liever die prik niet gehad
passieAppel schreef:Froukje: Deze kanker krijg je dus níét vanuit je familie, al komt het nog zo veel in je familie voor.
Dus doe het gewoon safe
Anne. schreef:Onvruchtbaar? Waarom denken jullie dát? Heb je daar ook over nagedacht toen je de enting tegen de rode hond of de bof ging halen, of dachten je ouders daar over na?
Je word met deze prik (hoogstwaarschijnlijk) beschermd tegen een virus, een virus wat kan zorgen voor baarmoederhalskanker. Dat wil dus zeggen dat deze prik praktisch hetzelfde effect zou hebben als een enting tegen rode hond of de bof. Je word beschermd tegen het indringen en innestelen van een virus in je lichaam. Er komt geen spulletje op je baarmoederhals of in je baarmoeder. Het heeft ook verder totaal niets met hormonen te maken. Kans dat je onvruchtbaar word lijkt in mijn ogen nihil.
Anne. schreef:Ik snap het nogsteeds niet zo goed. Die prik hebben ze niet diep in een ver oerwoud van een een of andere sjaman gekregen die zei 'hier, tegen BMHK' en het maar aan ieder meisje onder de 16 hebben gegeven.
De bijwerkingen van paracetamol op een termijn van 150 jaar zijn ook niet nog niet bekend..

Nee, dat vertrouw ik wel. En dat gaat btw niet over een prik, maar over iets waar je NU last van hebt. 
) alles goed gaat, dus je kan m gewoon doen hoor