de eerste dagen doe ik dan vooral leven op yoghurt ed. even de darmen leegmaken zeg maar. ik hoop dat ik dan in mn hoofd snel de klik krijg van afvallen is leuk! resultaat motiveert.. dus de eerste week extra streng om even goed op gang te komen.
eyoor, ik ben van plan om vooral gezond te eten, weinig koolhydraten, geeeen suikers, veeel water en eiwitten.. en uiteraard proberen.. oh nee, verkeerd woord... meer GAAN bewegen
93 kg en ben 1 m 68 Ik zou graag beginnen met 10 kg af. En ben deze week gestart met shakes te drinken. 1 smorgens vooral omdat ik smorgens toch nooit eet. en soms smiddag of savonds. Mijn warm eten mag ik niet laten vallen. Wel kijken wat ik eet. DE shakes zijn van Herballife en neem ook nog kruiden pilletjes in en thee voor meer energie te hebben. Allemaal op basis van kruiden. Eens je je perfecte gewicht hebt mag je over gaan naar 1 shakewat ik smorgens dan zou nemen. Tussen in mag je veel fruit groenen en verse soep eten. En natuurlijk elke dag 2 liter water. Waar ik hard aan moet werken. Ik hoop vooral dat ik het vol hou. Want het is niet makkelijk als je de hele dag thuis zit en niets om handen hebt. Als iemand goede typs heeft voor tussen in te eten met gezonde recepten ook voor warm eten. altijd meer dan welkom. Zelf ga ik ook 3x half uur lopen op de week.
Ik volg dit topic toch maar even mee.

(Neeee, ik ben geen emotie-eter). 
ook mijn schildklier word onderzocht